بازی هافناوریکسب و کار

بروزرسانی اکتبر ویندوز 10 پس از رفع اشکالات، اکنون در دسترس همگان قرار دارد

مایکروسافت پس از اینکه تعدادی از اشکالات بروزرسانی اکتبر ویندوز 10 را برطرف کرد، در نهایت این بروزرسانی را در اختیار همگان قرار داد و هر کاربری می تواند اکنون از این بروزرسانی بهره مند شود و نسخه ی جدید را دانلود نماید. ابتدا این بروزرسانی دو ماه قبل منتشر شد که به دلیل وجود مشکلاتی برخی از فایل ها پس از بروزرسانی ویندوز حذف می شدند و این موضوع باعث اعتراض کاربران زیادی شد. به همین دلیل مایکروسافت تصمیم گرفت تا از انتشار این بروزرسانی جلوگیری شود و این مشکل پیش آمده را برطرف نماید.

در حال حاضر برخی از اشکالات که به دلیل مسائل ناسازگاری با برخی برنامه ها و درایورها پیش آمده بود برطرف شده و مایکروسافت در این راستا توضیحات تکمیلی را در اختیار کاربرانش قرار داده است. اکنون بروزرسانی اکتبر ویندوز 10 در دسترس تمامی کاربران ویندوز 10 قرار گرفته کاربران می توانند با بروزرسانی این نسخه از قابلیت ها و امکانات جدید این سیستم عامل بهره مند شوند.

مایکروسافت در حال حاضر تمام تمرکز خود را بر کیفیت و عیب یابی ویندوز گذاشته است تا از اتفاقات و اشکالات این چنینی جلوگیری کند. همچنین هر بروزرسانی را بارها در سیستم های مختلف آزمایش و تست می کند تا مشکلی برای کاربران ایجاد نشود. از آنجایی که تعداد کاربران ویندوز بیش از 700 میلیون بوده در نتیجه رسیدگی به این حجم از کاربران بسیار سخت و پیچیده است. در نهایت کاربرانی که هنوز به بروزرسانی ماه اکتبر دسترسی پیدا نکرده اند هم اکنون می توانند این نسخه را در اختیار داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا