بازی هافناوریکسب و کار

تماشا کنید: تست سقوط آیفون 12 پرو در برابر آیفون 12

اپل به تازگی از گوشی‎‌های سری آیفون 12 رونمایی کرده است. آیفون 12 و آیفون 12 پرو دو گوشی از 4 محصول جدید هستند که راه خود را به بازار باز کرده‌اند و این روزها خبر و حاشیه پیرامون آنها بسیار است. امروز در این مطلب با ویدئویی از تست سقوط آیفون 12 پرو در برابر آیفون 12 با شما خواهیم بود. پس همراه ما باشید.

سالم ماندن گوشی در زمان افتادن گوشی یکی از بزرگترین دغدغه‌های کاربران است، چراکه باید قبول کنیم همه ما تجربه افتادن گوشی را داشته‌ایم. اپل در مراسم رونمایی از گوشی‌های آیفون 12 ادعا کرده که این دستگاه تا 4 برابر عملکرد بهتری در سقوط دارند و این به لطف کریستال نانو سرامیک بدست آمده است. اپل نام این لایه محافظ را شیلد سرامیکی (Ceramic Shield) نامیده است. اما آیا این لایه محافظ باعث مقاومت بیشتر آیفون‌ها در زمان سقوط به روی زمین شده‌اند؟

تست سقوط آیفون 12 پرو و آیفون 12

برای کشف پاسخ این سوال به سراغ کانال PhoneBuff رفتیم که در جدیدترین ویدئوی خود تست سقوط دو گوشی جدید آیفون را به اشتراک گذاشته است.

در اولین مرحله از تست سقوط، گوشی‌ها از فاصله یک متری و از پشت به زمین سقوط می‌کنند. در مرحله دوم نوبت به انداختن گوشی از گوشه می‌رسد و در مرحله سوم که دردناکترین آنها است، گوشی با صورت به سمت زمین فرود می‌آید. در هر مرحله پس از سقوط، میزان آسیبی که گوشی دیده است، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نکته جالب درخصوص این گوشی‌ها اینست که محافظ جدید سرامیکی واقعا مقاومت نمایشگر را بالاتر برده و از آنجاییکه در این تست‌ها نمایشگر گوشی آسیبی ندید نوبت به آزمون سخت‌تر، یعنی سقوط از ارتفاع 1.5 متری می‌رسد. در نهایت پس از آن گوشی‌ها بر روی سطح سخت‌تری فرود خواهند آمد تا میزان مقاومت نمایشگر در آخرین مرحله سنجیده شود.

به نظر شما کدامیک از این دو در تست مقاومت عملکرد بهتری از خود به نمایش خواهد گذاشت؟ پیشنهاد می‌کنیم برای کشف آن ویدئوی زیر را تماشا بفرمایید:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا