بازی هافناوریکسب و کار

خبر آمد خبری در راه است…

در جریان نمایشگاه CES 2019، به مانند همیشه مهترین اخبار و رویدادهای این نمایشگاه را برای شما عزیزان پوشش دادیم. امسال، آمریکا، لاس وگاس، میزبان یکی از پرشورترین CESها در تاریخ این نمایشگاه های بین المللی بود. به جرات می توان گفت که برای اولین بار در چند سال اخیر، شاهد معرفی ابداعات بسیار زیاد در حوزه سخت افزار، IT و صوتی و تصویری بودیم که حسابی ما را غافلگیر کردند.

از انواع لپ تاپ های گیمینگ و پیشرفته گرفته تا تلویزیون هایی با فناوریی هایی به جز LCD و انواع سخت افزارهای جدید، در کنار کنفرانس های AMD، Intel و NVIDIA، هر یک به نوعی در داغ کردن فضای CES 2019 خوش درخشیدند. تمام سعی خود را کردیم که مطالب را به زبان پارسی و با بهترین توضیحات به شما عزیزان و همراهان قدیمی سخت افزار منتقل سازیم.

کمبودها را به ما ببخشید و بدانید که "تیم سخت افزار" همواره در تلاش است تا در تمامی حوزه های کاری خود، بهترین ها را برای شما به ارائه دهد. خرسندیم که وعده یک خبر هیجان انگیز دیگر را به شما عزیزان بدهیم؛ "سخت افزار" به زودی در دل بهترین ها بوده و گزارش های جذابی در راه است…در روزهای آینده، حواستان به "سخت افزار" باشد، چرا که بار دیگر قصد داریم تا بهترینِ بهترین ها را برای شما به ارمغان آوریم. همچنان با ما باشید…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا