بازی هافناوریکسب و کار

سونی قابلیت Remote Play پلی‌استیشن 4 را برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه کرد

سونی در نهایت تصمیم گرفت تا پشتیبانی از برنامه PS4 Remote Play را برای تمام گوشی‌های اندرویدی که نسخه سیستم عامل آنها بالاتر از اندروید 5.0 است، ارائه کند. این قابلیت برای مدت‌ها تنها در انحصار گوشی‌های اکسپریا سونی بود اما در ماه مارچ شرکت ژاپنی پشتیبانی از آن را برای دستگاه‌های iOS نیز فراهم کرد.

برنامه Remote Play چه کاربردی دارد؟

PS4 Remote Play به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از پلی استیشن 4 را از طریق اتصال Wi-Fi به گوشی یا تبلت خود وصل کنند و از نمایشگر آنها بازی خود را مشاهده کنند. این قابلیت برای افرادی که قصد دارند تا از طریق گوشی خود آنچه را که در PS4 بازی می‌کنند، استریم کنند بسیار کاربردی است.برنامه Remote Play

به منظور آنکه بتوانید از این قابلیت جدید در گوشی خود استفاده کنید، باید فریمور PS4 را به نسخه 7.00 ارتقاء دهید و برنامه Remote Play را در دستگاه اندرویدی خود که نسخه آن از 5.0 اجرا کنید. پس از آن کنسول و گوشی/تبلت را از طریق Wi-Fi به یکدیگر لینک هستند و تا زمانی که وایفای متصل باشد شما می‌توانید گیمینگ پرتابل داشته باشید.

کاربران اندروید 10 و iOS 13 می‌توانند از طریق اتصال بلوتوث به کنترلر DualShock 4 نیز متصل شوند و این تجربه گیمینگ آنها را بدون شک ارتقاء خواهد بخشید. البته برای دستیابی به نتیجه مطلوب‌تر سونی به کاربران خود توصیه کرده تا دستگاه PS4 را از طریق کابل LAN به اینترنت مجهز کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا