بازی هافناوریکسب و کار

مانیتور گیمینگ Predator XN253QX از ایسر معرفی شد!

ایسر به تازگی از مانیتور گیمینگ جدید خود با عنوان Predator XN253QX رونمایی کرده بود و اکنون این مانیتور با قیمت گذاری به بازار عرضه شد. این مانیتور با قابلیت های پیشرفته و طراحی منحصر به فرد در اختیار کاربران حرفه ای قرار خواهد گرفت و در ادامه به معرفی جزییات این مانیتور خواهیم پرداخت.

مانیتور گیمینگ Predator XN253QX از ایسر

این مانیتور 25 اینچی با رزولوشن 1080×1920 ارائه شده و از پنل TN بهره می برد. نرخ بازسازی تصویر در این مدل به 240 هرتز می رسد و حداکثر میزان روشنایی 400 نیت بوده است. باید اشاره کنیم که این مانیتور از 72 درصد از رنگ های NTSC پشتیبانی کرده و از کنتراست 1:1000 بهره می برد. در این مدل همچنین شاهد فناوری G-Sync از انویدیا هستیم و از سوی دیگر زاویه دید 170 درجه در این مدل امکان نمایش از هر نقطه ای را میسر خواهد کرد.

مانیتور گیمینگ Predator XN253QX از ایسر

این مانیتور جدید ایسر با طراحی زیبا و خاص ارائه شده و قطعا این طراحی نظر گیمرها و حرفه ای را به خود جلب خواهد کرد. در این طراحی امکان تنظیم شیب، ارتفاع و زاویه دید وجود دارد در نتیجه می توانید بهترین حالت را برای خود در نظر بگیرید. یکی از قابلیت های پیشرفته این مدل که باید به آن اشاره کنیم نرخ پاسخ دهی 0.4 میلی ثانیه بوده که بهترین عملکرد را در اجرای بازی ها خواهد داشت. این مانیتور با درگاه های ورودی مختلفی ارائه شده و از طیف وسیعی از اتصالات بهره می برد که می توان به 1 درگاه DP 1.2، 1 درگاه HDMI 1.4 و 2 رابط 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد. در مانیتور Predator XN253QX دو اسپیکر با توان 4 وات نیز ارائه شده است. این مانیتور جدید و پیشرفته ایسر با قیمت 550 یورو به بازار ارائه شده و قطعا طرفداران را به سمت خود خواهد کشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا