بازی هافناوریکسب و کار

لامبورگینی از نسخه بدون سقف Aventador SVJ 63 رونمایی کرد

"خاص‌ترین نسخه بدون سقف اونتادور" لقبی است که لامبورگینی برای توصیف خودروی جدید Aventador SVJ 63 رودستر از آن استفاده کرده است. البته نسخه مسقف این خودرو نیز مدتی پیش تولید و عرضه شده بود و این موضوع ممکن است با لقب خاص محصول جدید کمی تناقض داشته باشد. اما در هر حال گاو خشمگین جدید سانتا آگاتا با همکاری دپارتمان طراحی Ad Personam لامبورگینی ساخته شده و یادمانی برای سال تاسیس این شرکت خودروسازی در سال 1963 خواهد بود. سالی که فروچیو تصمیم گرفت تا از صنعت تراکتور به خودروسازی تغییر مسیر داده و نقش خود را در صنعت خودرو جاویدان کند.

اونتادور جدید در 8 طراحی اختصاصی و تنها به میزان 63 عدد تولید خواهد شد. این خودروی زیبا با رینگ‌های Leirion، رنگ‌بندی‌های ویژه و پلاک‌های خاص که ترکیب آنها “01 di 63” است ارائه می‌شود. ترکیب رنگی این اونتادورها با بدنه و قطعات فیبرکربنی در داخل و بدنه تکمیل شده است. جدا از بدنه جذاب اونتادورهای SVJ 63 پیشرانه یکسانی با نسخه Super Veloce Jota خواهند داشت. این بدان معنی است که قدرت خروجی ان 760 اسب بخار، گشتاور 531 فوت-پوندی و نسبت قدرت به وزن 2.05 خواهد داشت. شتاب سفر تا صد آن نیز 2.9 ثانیه و برای رسیدن به 200 کیلومتر بر ساعت هم تنها 8.8 زمان نیاز خواهد داشت، سرعت نهایی این خودروها نیز 350 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

طبق ادعای لامبورگینی هر 63 نسخه این خودروها به کلکسیونرهایی در سرتاسر جهان فروخته شده است که در نوع خود ادعای بسیار بزرگی قلمداد می‌شود. موعد تحویل آنها نیز از سال 2020 آغاز خواهد شد و این یعنی هنوز برای ملاقات با جانشین اونتادورهای لامبورگینی زمان زیادی باقیست. طبق شایعات مربوط به جانشین اونتادور هم میدانیم که پیشرانه‌های V12 تزریق طبیعی آنها برای قدرت بیشتر و همسو شدن با قوانین کاهش CO2 اروپا به پیشرانه‌های هایبرید تبدیل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا