بازی هافناوریکسب و کار

رسمی: اینتل کمپانی Rivet Networks را خریداری کرد

شرکت اینتل یکی از رقبای مطرح خود در بخش Wi-Fi را از آن خود کرده است. غول تراشه‌سازی جهان کمپانی Rivet Networks که صاحب کارت‌های وای فای و شبکه سرشناس Killer می‌باشد با مبلغی نامشخص خریداری کرده است. کمپانی‌های بزرگ سازنده لپ تاپ‌های گیمینگ مانند لنوو، اچ پی، Alienware و Dell از تجهیزات شبکه این کمپانی در محصولات خود استفاده می‌کنند. اینتل در یک کنفرانس خبری، خرید جدید خود را رسما اعلام کرده اما همان‌طور که اشاره شد، مبلغ قرارداد اعلام نشده است.

بدین ترتیب تیم Rivet Networks به گروه بخش وایرلس اینتل ملحق خواهند شد. از این پس اینتل برند Killer را در سری محصولات Wi-Fi خود قرار خواهد داد. همچنین شرکت Rivet به تولید نرم‌افزار Killer که برای کاهش زمان تاخیر و اولویت بندی کاربران در دسترسی به پهنای باند شبکه کاربرد دارد، ادامه خواهد داد. اما به گفته سخنگوی اینتل، فروش کلیه محصولات Rivet Networks، اعم از نرم‌افزاری و محصولات سری Killer توسط این کمپانی انجام خواهد شد. اینتل قصد دارد به تولید اکثریت محصولات و سرویس‌های فعلی Rivet Networks ادامه دهد.

پس از ادغام کامل این دو کمپانی، تغییراتی جزئی در راستای تعهد به مصرف‌کنندگان اعمال خواهد شد. اینتل در گذشته با این شرکت همکاری داشته اما حالا رقیب خود را با روشی که تاکنون کم شاهد آن نبوده ایم از سر راه برداشته است. حالا اینتل یک رقیب کمتر در بخش شبکه کامپیوترهای شخصی ویندوزی و لپ تاپ‌های گیمینگ رده بالا مقابل خود می‌بیند. در بیانیه اینتل آمده است که این کمپانی قصد دارد به توسعه اکوسیستم خود در بخش شبکه ادامه دهد و ارزش تازه‌ای برای مشتریان PC OEM خود قائل شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا