فناوری

مشخصات Moto Edge 40 Pro قبل از عرضه مشخص شد

ماه گذشته، موتورولا جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود را با نام Moto X40 در بازار چین عرضه کرد. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به زودی با نام Moto Edge 40 pro روانه بازار جهانی شود. نام این دستگاه قبلاً در FCC ،TDRA و Geekbench ظاهر شده که نشان می‌دهد زمان زیادی تا معرفی آن باقی نمانده است. اما همین حالا نیز رندرها، قیمت و مشخصات Moto Edge 40 Pro به بیرون درز کرده‌است.

گزارش جدیدی از Appuals طراحی Motorola Edge 40 pro را به نمایش می‌گذارد. این گزارش تأیید می‌کند که دستگاه موردبحث نسخه‌ای از Moto X40 خواهد بود.

مشخصات Moto Edge 40 Pro

رندرهای منتشرشده دو گزینه رنگی را برای پرچمدار آینده موتورولا نشان می‌دهند؛ مشکی و آبی. طراحی این گوشی دقیقا مشابه X40 است. به عبارت دیگر، این دستگاه از قاب پشتی خمیده با جزیره‌ دوربین مربعی‌شکل بهره خواهد برد. حسگر 50 مگاپیکسلی دوربین اصلی دستگاه از که با توجه به متن درج‌شده روی ماژول تأیید می‌شود.

دوربین سلفی Motorola Edge 40 pro در بریدگی مرکز بالای نمایشگر خمیده آن قرار دارد. حاشیه‌های بالا و پایین این گوشی فوق‌العاده نازک هستند. در لبه سمت راست گوشی کلیدهای پاور و ولوم قرار دارند. همچنین، یک اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش وجود خواهد داشت. علاوبر رندرها، در این گزارش مشخصات Edge 40 Pro و همچنین قیمت‌گذاری آن ذکر شده‌است.

مشخصات و قیمت Moto Edge 40 Pro

براساس این گزارش، این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 6.67 اینچی منحنی OLED با وضوح FHD+، نرخ نوسازی 165 هرتز و DC Dimming خواهد بود. Motorola Edge 40 pro از تراشه پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد که بوسیله یک باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی پشتیبانی می‌شود. این باتری دارای شارژ سیمی 125 وات و شارژ بی‌سیم 15 وات خواهد بود. علاوه‌براین، این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید 13 عرضه خواهد شد.

این گوشی مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال خواهد بود. همچنین، از یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد. در مورد دویست سلفی نیز این گوشی دارای سنسور 60 مگاپیکسلی است. گفتنی است که طبق گزارش منابع ناشناس، Moto Edge 40 Pro با یک رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد و قیمت آن 850 یورو خواهد بود.

  • موتورولا از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد؛ X40 پرچمدار و G53 اقتصادی
  • موتورولا موتو G73 و G53 با نمایشگر 120 هرتز رونمایی شدند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا