بازی هافناوریکسب و کار

بازگشت گوگل مپ به اپل واچ بعد از گذشت سه سال متوالی

یکی از کاملترین نرم افزارهای مسیریابی آنلاین، Google Maps می‌باشد. این برنامه با بروز شدن لحظه‌ای خود می‌تواند برای مسافت‌های طولانی یک دستیار بسیار عالی باشد ولی متاسفانه ساعت‌های هوشمند اپل قادر به استفاده از این برنامه نبودند اما بازگشت گوگل مپ به اپل واچ می‌تواند نشانه‌ی خوبی از از همکاری دو کمپانی با یکدیگر باشد.

سال 2017 گوگل مپ کارایی خود را بر روی ساعت‌های هوشمند اپل از دست داد و دلیل آن نیز توسط گوگل گفته شد. به گفته این کمپانی محدودیت‌هایی که بر روی قابلیت‌های گوگل مپ بخاطر Apple Watch اعمال می‌شد نمی‌گذاشت تا کاربران از نهایت امکانات نرم افزار استفاده کنند و این یک تاثیر منفی بر روی کاربران گوگل مپ داشت.

بازگشت گوگل مپ به اپل واچ

بازگشت گوگل مپ به اپل واچ

اما گوگل قول بازگشت گوگل مپ به اپل واچ را داده بود و ظاهرا بعد از گذشت سه سال دوباره این نرم افزار برای ساعت‌های هوشمند اپل عرضه خواهد شد. بعد از دریافت چند بروزرسانی گوگل مپ یکبار دیگر برای Apple Watch عرضه خواهد شد. احتمالا یکی از دلایل عرضه دوباره گوگل مپ می‌تواند سری ششم اپل واچ نیز باشد. ظاهرا اپل قرار است تا سری ششم خود را با قابلیت‌های جذاب و جدیدی وارد بازار کند و همین مورد باعث خواهد شد تا کمپانی‌های تولید کننده نرم افزار زیادی به سمت تولید برنامه برای این ساعت هوشمند آیند.

البته موردی که باید کاربران در نظر داشته باشند این است که به صورت مستقیم و تنها توسط ساعت قادر به آدرس دهی به برنامه نیستند و برای مشخص کردن مقصد خود باید از موبایل خود استفاده نمایند. به غیر از آدرس‌دهی با استفاده از Google Maps قادر هستید مقدار قدم، رانندگی، استفاده از آن برای طی مسافت با دوچرخه از محل A تا محل B و… موارد دیگر استفاده نمایید. صفحه اصلی نرم افزار موقعیت کنونی کاربر و همچنین زمان طی مسافت از نقطه A تا نقطه B را به شما نشان خواهد داد. همچنین سنسورهای ویبره اپل واچ به کاربر کمک خواهند کرد تا زمان چرخش به سمت راست یا چپ یا به طور کلی تغییر مسیر را خیلی زودتر و دقیق‌تر متوجه شود.

بیشتر بخوانید: هوآوی جانشین گوگل مپس را برای گوشی‌های هوشمند جدید خود پیدا کرد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا