بازی هافناوریکسب و کار

عمر باتری گلکسی زد فلیپ توسط GsmArena مشخص شد: متوسط 1500 دلاری

گلکسی زد فلیپ یکی از نوآوری‌های سال 2020 سامسونگ بود. اولین دستگاه تاشوی درب دار سامسونگ با نام گلکسی زد فلیپ چشم خیلی از افراد را به دنبال خرید این دستگاه کشانده است اما با این وجود، عملکرد باتری این دستگاه نسبت به قیمت آن، مقداری دور از انتظار است و ایکاش شاهد عمر باتری گلکسی زد فلیپ در جایگاهی درست می‌بودیم.

برخلاف پرچمدار‌های کمپانی سامسونگ، گلکسی زد فلیپ از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند که آداپتور آن نیز در داخل جعبه دستگاه قرار گرفته است که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا دستگاه را در کمتر از یک ساعت نیم از 0 درصد به 100 درصد برسانید. همچنین این دستگاه از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند و همانند دستگاه‌های پرچمدار سری S و Note سامسونگ، این دستگاه نیز قادر به شارژ دستگاه‌های دیگر مثل Galaxy Watch، گلکسی بادز و هر دستگاهی که قابلیت شارژ بی‌سیم را داشته باشد، دارد.

منبع انرژی گلکسی زد فلیپ از دو باتری با ظرفیت‌های 930 میلی آمپر و 2370 میلی آمپر تشکیل شده است که باتری 930 میلی آمپری در بخش بالایی تلفن و باتری 2370 میلی آمپری در بخش پایینی بدنه دستگاه قرار دارد که ترکیب این دو با یکدیگر باعث ایجاد تعادل قابل توجهی در کنترل وزن دستگاه شده است. به طور کلی ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ 3300 میلی آمپر ساعت است که برای یک دستگاه با صفحه نمایش 6.7 اینچی مقدار خوبی می‌باشد. همچنین پردازنده استفاده شده برای این دستگاه اسنپدراگون 855 پلاس با معماری ساخت 7 نانومتری است که خود به نحوی باعث بهتر شدن عمر باتری گلکسی زد فلیپ می‌شود.

گلکسی زد فلیپ

درحالت کلی بعد از تست‌های انجام شده توسط GsmArena مشخص شده است که نمره باتری گلکسی زد فلیپ 85 ساعت است که این مورد نیز به دلیل استفاده سامسونگ از یک باتری با ظرفیت متوسط برای این دستگاه، پیشبینی می‌شد. گرچه این موضوع نمی‌تواند باعث شود که قیمت 1500 دلاری این دستگاه را فراموش کنیم!

به طور کلی گلکسی زد فلیپ با وجود دریافت نمره 85 ساعت از تست‌های GsmArena، تلفن همراه ایده‌عالی برای افرادی است که به دنبال لوکس بودن هستند و این مورد را در نظر داشته باشید که 85 ساعت نیز به معنی عمر باتری مفید دستگاه تا 2 روز است.

بیشتر بخوانید: میزان مقاوت گلکسی زد فلیپ در برابر موتورولا ریزر در تست سقوط از ارتفاع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا