فناوری

انتقال چت های واتساپ بدون پشتیان گیری به‌زودی ممکن می‌شود

در جولای سال 2022، واتساپ برای پشتیبانی از امکان انتقال آسان نسخه‌ پشتیبانی چت‌ها بین اندروید و iOS آپدیتی منتشر کرد. با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد که واتساپ قصد دارد قابلیت‌های جدیدی برای انتقال تاریخچه‌ چت ها ارائه دهد.

با انتشار آخرین نسخه بتای واتساپ، گزینه جدیدی به منوی تنظیمات گفت‌وگوهای این پیام‌رسان اضافه شده است. این گزینه جدید به کاربران واتساپ اجازه می‌دهد بدون نیاز به ایجاد نسخه‌ پشتیبان از چت‌ ها در گوگل‌درایو، تاریخچه‌ گفت‌وگوهای خود را از یک گوشی اندرویدی به گوشی دیگر انتقال دهند. اگر به‌دنبال انتقال سریع چت های واتساپ خود به گوشی هوشمند دیگری هستید، این ویژگی مطمئناً بسیار کاربردی خواهد بود. در این صورت نیازی نیست نگران این باشید که پشتیبان‌گیری ابری به‌روز است یا خیر.

طبیعتاً گزینه پشتیبان‌گیری از چت‌های شما همچنان در گوگل‌درایو دردسترس خواهد بود و حداقل درحال‌حاضر با قابلیت جدید انتقال گفت‌وگوها به‌طور کامل جایگزین نمی‌شود. حال اگر به ایمن‌نگه‌داشتن تاریخچه چت خود اهمیت می‌دهید، احتمالاً استفاده از هردو گزینه‌ برای شما مفید خواهد بود.

قابلیت‌های جدید واتساپ

انتقال چت واتساپ

درحال‌حاضر، هیچ اطلاعاتی درمورد اینکه چه‌زمانی به نسخه‌ عمومی واتساپ اضافه خواهد شد، منتشر نشده است. اما بهبود قابلیت‌های این پیام‌رسان همیشه برای کاربران خبری خوشحال‌کننده محسوب می‌شود. واتساپ اخیراً قابلیت‌هایی مفیدی را منتشر کرده‌است. آخرین قابلیت ارائه‌شده نیز پشتیبانی از پروکسی برای کاربران سرتاسر جهان است. البته این همه چیزی نیست که این شرکت برای طرفداران خود در نظر گرفته‌است. به‌نظر می‌رسد واتساپ درحال بررسی قابلیت مدیریت همزمان چند حساب کاربری در یک دستگاه است. درحالیکه این ویژگی اکنون در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد، بسیاری که کاربران منتظر انتشار آن هستند. علاوبراین، پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر در نسخه‌ بتا iOS این پیام‌رسان فعال شده‌است.

برنامه‌های متعدد متا به‌تدریج محقق می‌شود و به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد از سال 2023 حداکثر استفاده را ببرد. این موضوع که شرکت بسیاری از قابلیت‌های جدید را براساس درخواست و بازخورد کاربران خود ارائه می‌دهد، بسیار خوشحال‌کننده است.

  • شکلی جدید از تعامل با واتساپ: اشتراک‌گذاری استاتوس‌ صوتی
  • واتساپ به پشتیبانی از این گوشی‌ های قدیمی پایان می‌دهد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا