بازی هافناوریکسب و کار

تاخیر نسخه جدید Prince Of Persia – ترک عادت موجب مرض است

شاید شاهزاده فارسی داستان ما بتواند زمان را کنترل کند، اما قطعا یوبی سافت از عهده این کار بر نمی‌آید. در چند ماه اخیر حواشی و شایعات زیادی پیرامون عنوان جدید بازی درخشان Prince Of Persia دامن زده بود. در ابتدا خبر ساخت این بازی دست به دست چرخید و بعد از آن هم در چند نوبت دچار تاخیر یا اشتباهات عجیب و غریب شد. حال در ادامه آن داستان‌ها، خبر جدیدی منتشر شده که از تاخیر نسخه جدید Prince Of Persia خبر می‌دهد.

متأسفانه، شرکت یوبی سافت (ناشر) برای تکمیل نسخه بازسازی شده شن‌های زمان به چند ماه اضافی نیاز دارد و به همین دلیل خبر تاخیر نسخه جدید این بازی را منتشر کرد. یوبی سافت ابتدا این تاخیر را از طریق پستی که در صفحه رسمی سایت شعبه جمهوری چک این شرکت به اشتراک گذاشته شده بود، فاش کرد.

تاخیر نسخه جدید Prince Of Persia تا کی؟

این پست از آن زمان حذف شده است، اما اعضای Resetera و NeoGAF قادر به کپی و ترجمه متن منتشر شده، قبل از حذف آن بودند. در متن این پست آمده است: “ما برای اتمام بازی به زمان بیشتری نیاز داریم. با این وجود، تاریخ انتشار Prince of Persia: The Sands of Time Remake به 18 مارس 2021 منتقل شد. ما معتقدیم که برای اطمینان از ارائه بازی مورد علاقه شما، این تصمیم حیاتی است.” پیش از این قرار بود این عنوان در ژانویه منتشر شود.

خبر ساخت بازی Sands of Time Remake به طور رسمی در جریان نمایشگاه Forb Ubisoft در ماه سپتامبر فاش شد. همانطور که از نامش پیداست، این نسخه از پلتفرمرهای کلاسیک سال 2003 اصلاح شده است. (این عنوان یک ریبوت از سری شاهزاده ایرانی بود که از سال 1989 شروع شد.) این بازی به قدری محبوب بود که باعث ساخت انبوهی از دنباله‌ها و اقتباس فیلم (با بازی جیک جیلنهال) شد. با این وجود از سال 2010 و ساخت بازی The Forgotten Sands ، دیگر بازی مهمی از شاهزاده ایرانی وجود نداشته است. هیجان هواداران برای The Sands of Time Remake زیاد بود، اما تریلرهای اولیه که فقط شامل تصاویر بودند، باعث سردرگمی هواداران شد. یکی از مفسران یوتیوب در ماه سپتامبر نوشت: ” این بازی یک بازسازی است که نیاز به یک بازسازی دیگر دارد.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا