بازی هافناوریکسب و کار

سامسونگ به دنبال افزایش تقاضای بازار، ظرفیت تولید تراشه های NAND خود را بالا می‌برد

با وجود شیوع ویروس کرونا، همچنان تقاضا برای تراشه‌های NAND در بازار بسیار زیاد است و سامسونگ قصد دارد از این موضوع نهایت استفاده را ببرد. غول کره‌ای رسما اعلام کرده که می‌خواهد ظرفیت تولید تراشه های NAND خود را افزایش دهد تا پاسخگوی نیاز دیتاسنترها و کاربری‌های موبایل باشد.

Cheol Choi، معاون اجرایی بخش فروش و بازاریابی حافظه سامسونگ در مورد سرمایه‌گذاری جدید کمپانی گفته است که این حرکت در راستای پیشتازی در بازار تکنولوژی حافظه صورت می‌گیرد. افزایش ظرفیت تولید حافظه‌های NAND سامسونگ در خط دوم کارخانه این کمپانی در شهر پیونگ تائک کره جنوبی صورت خواهد گرفت و این کار در نیمه دوم سال 2021 عملی خواهد شد. پیشرفته‌ترین تراشه‌های NAND سامسونگ در این کارخانه به تولید خواهند رسید که اشاره‌ای به نسل بعدی این قطعات است.

آخرین بار در گزارشی پیرامون همین موضوع گفته شد که شرکت سامسونگ در حال توسعه تراشه‌های NAND با فناوری 160-layer به روش دابل‌استک است که باعث شده به همچین ساختار حافظه بلندی دست پیدا کند. هنوز مشخص نیست که چه زمانی این نسل از تراشه‌ها از راه برسند اما گفته می‌شود نسل هفتم تراشه های V-NAND تابستان امسال رونمایی می‌شوند. هر چند اگر کرونا باعث تاخیر در این کار نشود. همچنین احتمالا سامسونگ در حال ساخت کارخانجات جدید برای تولید نسل هشتم محصولات V-NAND است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا