بازی هافناوریکسب و کار

اطلاعات 63 میلیون حساب بانک صادرات در اینترنت به فروش می‌رسد؟! (واکنش بانک صادرات)

این روزها بازار لو رفتن اطلاعات کاربران ایرانی داغ‌تر از همیشه است. در جدیدترین مورد به نظر می‌رسد که اطلاعات 63 میلیون حساب بانک صادرات در اینترنت به فروش گذاشته شده است.

پس از آنکه اطلاعات 42 میلیون کاربر تلگرام از یک نسخه جعلی این پیام‌رسان لو رفت و در فضای اینترنت به فروش رسید، نوبت سیب اپ بود که اطلاعات 5 میلیون کاربر آن در فضای اینترنت منتشر شود. در ادامه اطلاعات مربوط به کد ملی 70 میلیون شهروند ایرانی در دسترس عموم در اینترنت قرار گرفت و حالا این بار ظاهراً نوبت به مشتریان بانک صادرات رسیده است.

  • 63 میلیون حساب بانک صادرات
  • 63 میلیون حساب بانک صادرات

فروش اطلاعات 63 میلیون حساب بانک صادرات در اینترنت صحت دارد؟

ماجرا از آنجایی آغاز شد که اکانت Bank Security در اکانت توئیتر ادعا کرد که اطلاعات 63 میلیون کاربر بانک صادرات ایران به فروش گذاشته شده است. ظاهراً این اطلاعات شامل شامل نام و نام خانوادگی، شماره حساب، شماره کارت، راهنمای پسورد، ایمیل کاربران، شماره کاربری و … می‌شود. کاربری که قصد فروش این اطلاعات را دارد، قیمت آن را 1 بیت کوین اعلام کرده است. اما آیا این ماجرا صحت دارد؟

در حال حاضر شایعاتی مبنی بر کلاهبرداری شخص فروشنده در اینترنت، توسط کاربران مطرح شده است. اما در صورتیکه شخصی اقدام به خریداری آن کند، می‌توان با قطعیت بیشتری درخصوص ماجرا نظر داد.

اطلاعات 63 میلیون حساب بانک صادرات

تا لحظه نگارش این مطلب، بانک صادرات هنوز واکنشی به خبر منتشر شده نشان نداده است. اما در صورت انتشار خبری جدید، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

به‎روزرسانی

روابط عمومی بانک صادرات ادعا لو رفتن اطلاعات 63 میلیون حساب را تا این لحظه تأیید نکرده و عنوان کرده است که درحال بررسی دقیق‌تر این ادعا هستند.با این حال، هر چند که بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد اطلاعات منتشر شده واقعی نیست، باید در انتظار واکنش رسمی بانک صادرات بمانیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا