فناوری

افشای مشخصات سامسونگ Galaxy S22 Ultra پیش از رونمایی رسمی

سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از سری جدید گوشی‌های پرچمدار خود است که شامل Galaxy S22 Ultra و S22 می‌شود. گلکسی اس 22 اولترا اولین گوشی این سری خواهد بود که به نوعی نسخه هایبرید از سری گوشی‌های Note و S سامسونگ است. قلم این گوشی به سبک گوشی‌های سری نوت درون گوشی جای خواهد گرفت و از نظر طراحی مانند نوت 20 اولترا، که آخرین گوشی سری نوت بود، ظاهر مستطیلی شکل (با خمیدگی کمتر در لبه‌ها) خواهد داشت.

امروز رندر‌های رسمی افشا شده‌ی جدیدی با رزولوشن پایین از این سری گوشی‌ها به صورت غیررسمی به بیرون درز پیدا کرد که مشخصات سامسونگ Galaxy S22 Ultra و رنگ‌بندی آن را در چهار رنگ مختلف نمایش می‌دهد. این احتمال وجود دارد که تیم طراحی سری گوشی‌های نوت سامسونگ، در طراحی و ساخت گوشی گلکسی S22 Ultra نیز دخالت داشته‌اند. صحبت در این مورد از این جهت مطرح می‌شود که طراحی ظاهری این گوشی شباهت‌های زیادی با گلکسی نوت 20 اولترا دارد.

شایعه شده است که قلم گوشی، تاخیر 2.8 میلی‌ثانیه دارد و اگر اینچنین باشد، این قلم سامسونگ، کمترین میزان تاخیر را در این سری محصولات تا به این لحظه دارا است. اس 22 اولترا احتمالا دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، با لنز فوق شفاف است. دوربین‌های دیگر این گوشی شامل یک لنز 12 مگاپیکسلی ultrawide و دو لنز 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو به ترتیب با زوم 3x و 10x می‌شود. برای حالت فیلمبرداری نیز دوربین‌های گوشی از ضبط ویدیوی 12 بیتی HDR و فریم‌ریت خودکار پشتیبانی می‌کنند.

Galaxy S22 Ultra با برخورداری از صفحه‌نمایش 6.8 اینچی AMOLED، رزولوشن 3088×1440 و رفرش‌ریت 120 هرتز، احتمالا علاقه‌مندان به فبلت‌های بزرگ را خرسند نگه دارد. این محصول سامسونگ در جلو نیز از دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش این دیوایس از تکنولوژی LTPO بهره‌مند است و با استفاده از آن، به طور خودکار نرخ بازسازی تصویر را از 1Hz تا 120Hz تنظیم می‌کند. محافظ صفحه‌نمایش نیز احتمالا +Gorilla Glass Victus است که هنوز توسط سامسونگ معرفی نشده است.

گفته می‌شود که گلکسی S22 Ultra دارای ابعاد 8.9×77.9×163.3 میلیمتر بوده و 228 گرم وزن خواهد داشت. پرچمدار سامسونگ همچنین از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و خاک نیز برخوردار است و شارژ سریع را با 45 وات انجام می‌دهد. انتظار می‌رود که این گوشی بدون آداپتور شارژ عرضه شود. همچنین برای شارژ وایرلس باتری 5000 میلی‌آمپر، از جریان 15 وات استفاده خواهد کرد. دیگر مشخصات سامسونگ Galaxy S22 Ultra شامل بلندگو‌های دوگانه، پشتیبانی از Dolby Atmos، اندروید 12 و رابط کاربری سامسونگ One UI 4.1 می‌شود.

  • اگزینوس 2200 معرفی شد – به همراه گرافیک Xclipse 920 بر پایه RDNA 2
  • لوازم جانبی Galaxy S22 بیشتر از آن چیزی هستند که انتظار داشتیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا