بازی هافناوریکسب و کار

اختصاصی: رونمایی از جدیدترین محصولات پوشیدنی آنر در ایران

برند HONOR امروز و در کنار معرفی لپ‌تاپ مجیک بوک 14 از جدیدترین محصولات پوشیدنی آنر برای بازار ایران نیز رونمایی کرد. این محصولات قرار است که به زودی راهی بازار شوند، پس با ما همراه باشید با نگاهی به جدیدترین گجت‌های پوشیدنی آنر.

True Wireless Earbuds

جدیدترین ایربادز آنر دارای مشخصه‌های جذابی برای کاربران علاقمند به این نوع از هدفون‌ها است. از برجسته‌ترین آنها دوام باتری 24 ساعته هدفون به همراه کیس آنست. طبق گفته آنر این هدفون تنها با یک بار شارژ امکان پخش 6 ساعت موسیقی یا 4 ساعت تماس صوتی را دارد. کیس دستگاه می‌تواند تا سه بار این هدفون‌ها را به صورت کامل شارژ کند و این یعنی 18 ساعت دیگر موسیقی و در مجموع 24 ساعت.

هدفون بی سیم True Wireless Earbuds آنر

کیفیت بالای صدا، میکروفون دوگانه حذف نویز در زمان برقراری تماس، میزان تأخیر پایین و تکنولوژی انتقال دو کاناله، امکان متصل شدن سریع به دستگاه و کنترل لمسی از امکانات جذاب دیگر این ایربادز به حساب می‌آیند. True Wireless Earbuds دارای گواهینامه IP54 بوده و این یعنی در برابر قطرات آب (عرق، ذرات باران) و گرد و غبار مقاوم است.

ایربادز ترو وایرلس آنر وزن کمی (47.1 گرم) دارد و به راحتی در گوش قرار می‌گیرد. این هدفون از طریق بلوتوث 5.0 به گوشی وصل می‌شود. فرایند شارژ این هدفون هم به صورت بی‌سیم . از طریق کیس آن انجام می‌شود. کیس هدفون هم از طریق پورت USB-C شارژ خواهد شد.

هدفون بی سیم True Wireless Earbuds آنر و هدفون Magic Earbuds آنر

Magic Earbuds

هدفون بی سیم  Magic Earbuds آنر

مجیک ایربادز یکی دیگر از هدفون‌های بی‌سیم آنر است که امروز برای بازار ایران رونمایی شد. این ایربادز که در دو رنگ سفید و سبز راهی بازار خواهد شد، از نظر طراحی متفاوت از True Wireless Earbuds است. از مهمترین قابلیت‌های این ایربادز حذف نویز اکتیو هایبرید آنست که با استفاده میکروفون دوگانه می‎تواند صدای محیط مانند نویزهای ناشی ترافیک، صحبت اطرافیان و … را حذف کند. بدین ترتیب با استفاده از میکروفون سوم، صدای کاربر با وضوح بالا و بدون هیچ نویزی به دریافت می‌کند.

مانند هدفون دیگر، Magic Earbuds آنر نیز لمسی بوده و فرمان‌های کاربر را با لمس ایرباد دریافت می‌کند. به عنوان مثال، با دو بار ضربه زدن به هر کدام از ایربادها موزیک پخش یا متوقف می‌شود و یا اگر به تماس پاسخ داده و یا تماس قطع می‌شود. فشار دادن طولانی‌تر نیز به منزله خاموش یا روشن کردن قابلیت حذف نویز این هدفون است.

هدفون بی سیم  Magic Earbuds آنر

این هدفون هم به سادگی به گوشی متصل شده و عملکرد باتری آن رضایت بخش به نظر می‌رسد. طبق گفته آنر باتری این دستگاه تا 14 روز در حالت استندبای دوام خواهد داشت. در حالت فعال بودن قابلیت حذف نویز تا 2 ساعت مکالمه (3 ساعت موزیک) و در حالت خاموش بودن آن تا 2.5 ساعت مکالمه (3.5 ساعت موزیک) امکان‌پذیر خواهد بود.

Watch GS Pro

ساعت آنر Watch GS Pro

یکی از ساعت‌های هوشمندی که آنر امروز از آن رونمایی کرد، Watch GS Pro است که ماه گذشته به صورت رسمی معرفی شده بود. این ساعت از یک نمایشگر گرد 1.39 اینچی AMOLED بهره می‌برد. این ساعت که از ظاهر آن مشخص است برای اهداف ورزشی و استفاده در شرایط سخت طراحی شده. جنس بدنه آن از پلی کربنات و اطراف آن فولاد ضدزنگ است. آنر این دستگاه را با استاندارد نظامی 14 MIL-STD-810G طراحی کرده که این شامل مقاومت در برابر حرارت، شوک حرارتی و آب می‌شود.

ساعت آنر Watch GS Pro

قلب تپنده این ساعت، تراشه kirinA1 است و در مجموع بیش از 100 حالت ورزشی مختلف همراه با سنسورهای برای نظارت بر ضربان، خواب و … برای Watch GS Pro در نظر گرفته شده است. این ساعت در حالت Low Power تا 25 روز هم شارژدهی خواهد داشت. در صورت استفاده سنگین اما این روزها به 14 کاهش پیدا خواهد کرد. با GPS روشن هم این رقم به 40 ساعت کاهش پیدا می‌کند. آنر ساعت جدید خود را در سه رنگ آبی، مشکی و سفید راهی بازار می‌کند.

Magic Watch 2

مجیک واچ 2، دومین ساعتی است که آنر آن را در دو نسخه راهی بازار ایران کرده است. نسخه 46 میلیمتری آن رنگ قهوه‌ای کتانی و نسخه 42 میلیمتری آن در رنگ طلایی موجود خواهد بود.

نسخه 46 میلیمتری 41 گرم وزن دارد و از یک نمایشگر 1.39 اینچی AMOLED با رزولوشن 454×454 بهره می‌برد. امکان شخصی سازی واچ فیس، تشخیص ضربان قلب، پایش خواب و استرس، 13 حالت دویدن و 15 حالت ورزشی در نظر گرفته شده است. این ساعت هم دارای گواهینامه مقاومت در برابر آب بوده و باتری آن تا 14 روز شارژدهی خواهد داشت.

ساعت آنر Magic Watch 2 نسخه 46 میلیمتری

نسخه 42 میلیمتری از یک نمایشگر 1.2 اینچی AMOLED با رزولوشن 390×390 بهره می‌برد و 29 گرم وزن دارد. تمامی قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای نسخه 46 میلیمتری، برای این ساعت نیز در دسترس است. با این تفاوت که امکان برقراری تماس از طریق بلوتوث تنها در نسخه بزرگتر وجود دارد.

ساعت آنر Magic Watch 2 نسخه 42 میلیمتری

Hunter Gaming Router

روتر Hunter Gaming Router

آنر امروز از روتر مخصوص گیمینگ خود نیز برای بازار ایران رونمایی کرد. این روتر استوانه‌ای شکل هشت ضلعی، دارای ابعاد 125x125x125.5 میلیمتر است و در حدود 575 گرم وزن دارد. رنگ این محصول همانطور که مشاهده می‌کنید، خاکستری است، اما در لبه‌های آن چراغ‌های LED طراحی شده که می‌توانند تا 16 میلیون رنگ تولید کنند.

Hunter Gaming Router

این روتر دارای چیپ وایفای سه بانده است که شامل آنتن 2.4 گیگاهرتز و دو باند فرکانسی 5 گیگاهرتز است. زاویه آنتن‌های دوگانه آن تا 30 درجه قابل تغییر است که این می‌تواند باعث بهبود سرعت اینترنت شود. یک حالت اختصاصی گیمینگ هم برای این روتر در نظر گرفته شده که در آن آنتن‌های به شکل حرف X قرار می‌گیرند. این حالت بیشتر برای گیمینگ با گوشی کاربرد دارد، زمانیکه گوشی در حالت افقی قرار گرفته است.

اختصاصی: رونمایی از لپ تاپ مجیک بوک 14 آنر برای بازار ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا