بازی هافناوریکسب و کار

روتر ASUS ROG Rapture GT-AC2900 سازگار با شبکه گیمینگ NVIDIA GeForce NOW

ایسوس که در حال پیشرفت سریع در دنیای شبکه های خانگی و حتی سرور است، جزو معدود برندهایی است که محصولاتی اختصاصی و خاص را در حالی معرفی می کنند که حتی به صورت تخصصی تنها بر روی آن متمرکز نیستند؛ روتر ASUS ROG Rapture GT-AC2900 از جمله همین محصولات است.

ASUS ROG Rapture GT-AC2900 یک روتر بسیار پیشرفته، تولید کمپانی ایسوس و همانطور که از نامش نیز پیداست، عضوی از جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) است. این روتر جذاب برای سرویس گیمینگ NVIDIA GeForce NOW بهینه سازی شده و به واقع برجسته ترین ویژگی آن نیز همین مسئله خواهد بود.

NVIDIA GeForce NOW یک سرویس گیمینگ ابری است که تحت مالکیت انویدیا قرار داشته و البته دارای کاربران و گیمرهای بسیاری در سراسر جهان است؛ حال روتر ROG Rapture GT-AC2900 با تمرکز تخصصی بر روی QoS، می تواند ترافیک شبکه NVIDIA GeForce NOW را شناسایی و الویت بندی نماید.

در حوزه پارامترهای شبکه ای، این روتر دارای شبکه استاندارد WLAN 802.11ac بوده و یک WAN با پهنای باند 1 گیگابیت را به همراه دارد. همچنین با ترکیب 2 باند 750+2167 مگابیت در ثانیه ای، که شامل 3×3 MIMO برای 2.4 گیگاهرتز بوده و 4×4 MIMO برای 5.0 گیگاهرتز است، می تواند پهنای باند بالایی را برای گیمرهای خوره آنلاین ارائه دهد. این روتر به درگاه های USB 3.0 / USB 2.0 مجهز شده تا از دانگل های 4G نیز پشتیبانی نماید. در پایان به استفاده از RGB LED در ASUS ROG Rapture GT-AC2900 و سازگار آن با برنامه ASUS Aura Sync RGB اشاره می کنیم. ایسوس قیمت گذاری را اعلام نکرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا