بازی هافناوریکسب و کار

ایسوس، اولین کارت گرافیک های GeForce GTX 16xx را راهی بازار ایران کرد!

اگر به خاطر داشته باشید، در هفته های گذشته به این مسئله اشاره کردیم که یکی از شرکت های داخلی، تائید کرده است که تا پایان فروردین ماه، کارت گرافیک های سری GeForce GTX 16xx را راهی بازار ایران خواهد کرد. این شرکت "برند ایسوس" بود که البته به عنوان اولین کمپانی، کارت گرافیک های سری GeForce RTX 20 را نیز وارد بازار ایران کرده بود.

اینک این شرکت به طور رسمی این خبر را اعلام کرده است:

((با عرضه تراشه های رده بالای سری NVIDIA RTX، این شرکت به منظور حفظ بازار رده میانی، کارت گرافیک های سری GeForce GTX 1660Ti و GeForce GTX 1660 معرفی کرد. ایسوس برند نخست گیمینگ در جهان و بزرگترین شریک تجاری NVIDIA، برای چیپ های گرافیکی معرفی شده جدید نیز سنگ تمام گذاشت و محصولاتی متنوع و متفاوت را برای گیمرها معرفی کرد. برای هر دو تراشه معرفی شده در حال حاضر ایسوس چهار سری مختلف از مدل های ROG STRIX، TUF Gaming، Dual و Phoenix را با ویژگی های مختص به خود تولید کرده است.

ROG STRIX، جلوه کاملی از گیمینگ تمام عیار

در این سری، ایسوس از طراحی جدید فن های Axial-Tech استفاده کرده است. این فن های پیش تر در کارت گرافیک های رده بالای سریRTX ROG STRIX ایسوس به کار گرفته شده بود. خنک کننده ویژه این سری نیز با فناوری MaxContact صیقل داده شده تا سطحی بسیار صاف ایجاد و حرارت تولید شده تراشه را به بهترین شکل ممکن به سمت پره های هیت سینک هدایت کند. یک اسکلت فلزی محکم نیز به طور کامل دور کارت گرافیک را احاطه کرده تا استقامت آن به بالاترین شکل ممکن حفظ گردد. خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme Technology نیز پروسه ساخت این سری از کارت گرافیک ها را بر عهده دارد تا خیال گیمرها از دوام، کیفیت و ماندگاری کارت گرافیک آسوده باشد.

 سریRTX ROG STRIX

TUF، مقاوم و مقرون به صرفه

ایسوس سری TUF Gaming GeForce® GTX 1660 Ti و TUF Gaming GeForce® GTX 1660 را به منظور سازگاری کامل و ماندگاری بالا، با تست مادربرد های سری TUF Gaming سنجیده است تا گیمرها از دوام آن اطمینان کامل داشته باشند. علاوه بر تست های رایج مربوط به مادربردهای سری TUF Gaming،ایسوس تست های اعتبار سنجی 144 ساعته را با بنچمارک های درون بازی انجام داده است. برای حفظ دوام در طولانی مدت نیز، خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme Technology میزبان تولید این سری بوده و یک بک پلیت فلزی نیز به تقویت فیزیکی این مدل کمک کرده است. خنک کننده TUF Gaming با فن هایی با بلبرینگ دوگانه تجهیز شده و سری TUF Gaming برای گیمرهایی با بودجه متوسط به پیشنهادی رد نشدنی تبدیل شده است.

 TUF Gaming GeForce® GTX 1660 Ti

سری Dual و Phoenix، گیمینگ هرگز متوقف نمی شود

ایسوس برای کمترین بودجه ها هم در این سری، چیزی کم نگذاشته است. سری Dual، از دو فن لبه دار قدرتمند و بی صدا که با گواهی ضد نفوذIP5X در برابر گرد و خاک تولید شده است، مجهز شده تا عملکرد این تراشه در دمای ایدآل حفظ شود. برای سیستم های کوچک نیز، سری Phoenix، با فرم فاکتور کوچک و یک فن لبه دار مجهز به IP5X، در حداقل فضا کارایی رایج را برای گیمینگ و امور نیازمند به کارت گرافیک فراهم آورده است. هر دو مدل این سری نیز با فناوری Auto-Extreme تولید شده اند و دوام کامل را با عملکرد بالا برای گیمینگ حرفه ای به همراه دارند. مدل های جدید معرفی شده به زودی در بازار کشور به طور رسمی در دسترس بوده و شما می توانید این محصولات را از نمایندگان معتبر ایسوس بخواهید.))

کارت گرافیک ایسوس Phoenix

اینک می توانید به عنوان میان رده های خوش قیمت با معماری جدید، روی کارت گرافیک های جدید ایسوس در سری GTX 16xx حساب کنید!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا