بازی هافناوریکسب و کار

انتشار بازی Doom Eternal به تاخیر افتاد

انتشار بازی «Doom Eternal» به تاخیر افتاده و اکنون باید تا سال 2020 منتظر بمانیم. استودیوی «اید سافت‌ویر» طی یک اعلانیه توضیح داد که تاریخ انتشار جدید این بازی، 20 مارس 2020 (1 فروردین 99) خواهد بود. استودیو همچنین در مورد پروژه‌های مختلف دووم از جمله حالت «Invasion»، نسخه‌ی نینتندو سوئیچ، و انتشار دوباره‌ی بازی کلاسیک «Doom 64» هم خبرهای جدیدی داد. در ادامه خبر با سخت‌افزارمگ همراه باشید.

در این بیانیه گفته شده:

«در طول ساخت و توسعه Doom Eternal، هدف ما این بوده که یک بازی فراتر از انتظارهای شما بسازیم. برای این‌که مطمئن شویم بهترین کارمان را ارائه می‌دهیم و این بازی با استاندارهای ما مطابقت دارد، تصمیم گرفته‌ایم که تاریخ انتشار را به چند ماه دیرتر، یعنی 20 مارس 2020 تغییر بدهیم. می‌دانیم که بسیاری از طرفداران به دلیل این اتفاق ناامید خواهند شد، اما اطمینان می‌دهیم بعد از تجربه‌ی بازی دووم، می‌بینند کاملا ارزشش را داشته است.»

همان‌طور که بالاتر گفتیم، پروژه‌های دیگری هم معرفی شدند که یکی از آن‌ها حالت چندنفره Invasion و دیگری ساخت نسخه‌ی نینتندو سوئیچ است. این حالت چندنفره که اجازه می‌دهد به‌عنوان یک اهریمن وارد بازی دیگران شوید، در قالب آپدیت رایگانی منتشر می‌شود و نسخه‌ی نینتندو سوئیچ هم بعد از دیگر کنسول‌ها، در تاریخ جداگانه‌ای به بازار عرضه خواهد شد.

در آخر، انتشار دوباره‌ی Doom 64 که قبلا فقط برای نینتندو سوئیچ اعلام شده بود، قرار است کامپیوتر و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس وان را هم شامل شود. این اتفاق هم در 20 مارس 2020 خواهد افتاد، به این دلیل که نقش یک هدیه برای پیش‌سفارش بازی Doom Eternal را دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا