بازی هافناوریکسب و کار

آپدیت ویندوز 10 پاسخ به تماس گوشی اندرویدی از کامپیوتر را ممکن می‌کند

مایکروسافت در حال عرضه نسخه Preview Build 18999 ویندوز 10 برای تسترها است و در این آپدیت سرانجام قابلیت Calls (تماس) را که در ماه آگوست معرفی کرده بود، ارائه خواهد کرد. در کنار قابلیت جدید تماس، نسخه Preview Build دارای امکاناتی برای جابجایی و تغییر اندازه پنجره کورتانا در ویندوز به همراه تغییرات عمومی دیگر، بهبود برخی موارد و برطرف کردن باگ‌ها می‌باشد.

قابلیت تماس در ویندوز چگونه فعال می‌شود؟

به منظور استفاده از ویژگی تماس در ویندوز کاربران نیاز دارند که نسخه اندروید گوشی هوشمند آنها 7.0 یا بالاتر باشد. نسخه ویندوز 10 هم build 18362.356 باشد و از اتصال بلوتوث پشتیبانی کند. علاوه‌براین برنامه Your Phone هم در گوشی و سیستم نصب باشد. با استفاده از قابلیت Calls کاربران می‌توانند تماس‌های دریافتی در گوشی خود را از طریق کامپیوتر خود پاسخ دهند. البته امکان شماره گرفتن و برقراری تماس از طریق دایلر کامپیوتر، دسترسی به لیست مخاطبین، رد تماس‌های دریافتی با اس‌ام‌اس‌های مشخص و دسترسی به تاریخچه تماس‌های اخیر از قابلیت‌های دیگر این بخش خواهد بود.

با این حال از آنجاییکه این نسخه آزمایشی آپدیت جدید است، طبیعتاً مشکلاتی نیز به همراه دارد. به عنوان مثال این قابلیت نیازمند آنست که کاربران گوشی‌های خود را با کامپیوتر خود Pair کنند، اما در نخستین تلاش، نتیجه موفقیت آمیز نیست و نیاز است دستگاه‌ها Unpair شده و دوباره تنظیمات از اول اجرا شود. به غیر از این؛ همانطور که پیش‌تر گفته شد نسخه آزمایشی باگ‌های موجود در ویندوز را رفع کرده؛ بهبود کلی اعمال کرده و کورتانا نیز دستخوش تغییراتی شده است.

قابلیت جدید Calls قرار است که در چند روز آینده برای کاربران ویندوز اینسایدرز عرضه شود. اما این که چه زمانی امکانات جدید در اختیار عموم کاربران قرار می‌گرد هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا