فناوری

بدون نیاز به نصب، هم اکنون ویندوز 11 را بر روی مرورگر خود امتحان کنید

اگر چه در حال حاضر کاربران می‌توانند ویندوز 11 را از طریق ویندوز اینسایدر بر روی سیستم خود نصب و آزمایش کنند اما از آنجایی که نسخه‌های آزمایشی ناپایدار هستند و معمولا از باگ‌های زیادی برخوردارند، هر کسی اجازه این ریسک را به خود نمی‌دهد. از طرفی برای برخی کاربران انتظار کشیدن تا زمان عرضه نسخه نهایی غیر ممکن بوده و می‌خواهند هر چه زودتر نسخه جدید ویندوز را امتحان کنند. خبر خوب این است که به لطف وب سایتی که یک توسعه دهنده خوش ذوق نرم افزار ایجاد شده می‌توانید ویندوز 11 را بر روی مرورگر خود و بدون نیاز به نصب هیچ برنامه یا نرم افزار اضافه‌ای تجربه کنید.

مهاجرت از یک سیستم عامل به نسخه‌ای جدیدتر همواره نیازمند تلاش‌هایی بوده، خصوصا اگر از جمله کاربرانی باشید که وقت کافی برای این کار را ندارید، نمی‌توانید ریسک کار را قبول کنید چرا که ممکن همیشه روند مهاجرت خوب پیش نرود و سیستم عامل جدید با مشکلات خود کارهای شما را عقب بیاندازد. از طرف دیگر باید ببینید می‌توانید با محیط و رابط کاربری سیستم عامل جدید ارتباط برقرار کنید یا خیر. ماشین‌های مجازی هم دردسرهای خاص خود را دارند. اما به لطف وب سایتی که توسط توسعه دهنده‌ای با نام مستعار BlueEdge طراحی شده می‌توانید همین حالا با محیط ویندوز 11 آشنا شوید و حتی مقداری با این سیستم عامل کار کنید و آشنا شوید.

ویندوز 11 را بر روی مرورگر امتحان کنید

این وب سایت در واقع یک دسکتاپ از راه دور که به ویندوز 11 مجهز می‌باشد نیست اما به صورت کلی تا حد زیادی شبیه به ویندوز 11 طراحی شده و یک درک کلی از سیستم عامل جدید مایکروسافت به شما منتقل می‌کند. با این وب سایت حتی می‌توانید ویندوز 11 را توسط مرورگر خود بر روی سیستم عامل‌های MacOS، لینوکس و البته ویندوز امتحان کنید. مسلما این وب سایت اجازه نصب نرم افزار بر روی ویندوز 11 را به شما نمی‌دهد یا نمی‌توانید تغییری در تنظیمات انجام دهید و کارهای مهم دیگری که با سیستم عامل قابل انجام است بر روی آن اعمال کنید که البته چیز عجیبی نیست. با این حال شما می‌توانید منوی جدید استارت، مرورگر اج، ویندوز استور، ویجت جدید جستجو و حتی برنامه ترمینال را در ویندوز 11 آزمایش کنید.

باید دید واکنش مایکروسافت به این وب سایت چه خواهد بود، اگر چه شاید مسائلی در مورد کپی رایت وجود داشته باشد اما بعید است که ردموندی‌ها اقدامی در این مورد انجام دهند چرا که به صورت غیر مستقیم تبلیغی برای ویندوز 11 نیز شده و می‌تواند در محبوبیت این سیستم عامل تاثیرگذار باشد.

  • آموزش نحوه کاهش مصرف حجم اینترنت در ویندوز 11 هنگام تماشای ویدیو
  • طراحی جدید برنامه Paint در ویندوز 11 با پشتیبانی از Dark Mode
  • تعویض مرورگر پیش فرض ویندوز 11 مایکروسافت سخت می‌شود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا