فناوری

تایید توسعه نهایی بازسازی رزیدنت اویل 4 + عرضه اطلاعات جدید در آینده نزدیک

تهیه کننده بازسازی رزیدنت اویل 4 به تازگی تایید کرده که این بازی مورد انتظار در آخرین مراحل توسعه قرار دارد. Yoshiaki Hirabayashi از کپکام به تازگی طی مصاحبه‌ای با نشریه ژاپنی Famitsu این گفته‌ها را تایید کرده است. در همین راستا وقتی از هیرابایاشی که تهیه‌کننده بازی نیز محسوب می‌شود در مورد کلمه کلیدی برای سال 2023 پرسیده شده او به “Bio RE:4” اشاره کرد که در واقع همان Resident Evil 4 Remake محسوب می‌شود.

او در ادامه افزود که تیم توسعه دهنده سخت در حال کار بر روی این بازی و آماده‌سازی آن است و قرار است قبل از عرضه بازی در 24 مارس (4 فروردین) اطلاعات بیشتری نیز در این باره منتشر کند. او در ادامه تایید کرده که بازی در مراحل نهایی توسعه قرار دارد و تیم در حال بهبود آن است.

با توجه به اطلاعات اخیر ارائه شده توسط تهیه‌کننده بازی به نظر می‌رسد که بازسازی رزیدنت اویل 4 قرار است بدون تاخیر و طبق برنامه ریزی قبلی در مارس امسال منتشر شود. در همین رابطه نیز اخباری در توییتر منتشر شده مبنی بر اشتراک گذاری اطلاعات بیشتر در هفته‌های آینده و این تقریبا مطابق با زمان بازاریابی کپکام برای انتشار بازی نزدیک به 3 ماه قبل از عرضه آن‌ها است.

بازسازی رزیدنت اویل 4

به نظر می‌رسد در هفته‌های آینده باید منتظر انتشار تریلر جدیدی از این بازی باشیم و حتی برخی نیز احتمال انتشار ویدئو گیم‌پلی چند ساعتی از بازی را نیز مطرح کرده‌اند. Resident Evil 4 در همان زمان عرضه اولیه در سال 2005 نیز بسیار موفق عمل کرد و به نوعی یک تغییر بزرگ را در زمینه تلفیق اکشن بیشتر با عناصر ترسناک متفاوت‌تر از قبل ارائه داده و در 2023 نیز عرضه این بازی مسلما بر روی تقویم گیمینگ بسیاری از علاقه‌مندان و گیمرها قرار دارد.

بازسازی رزیدنت اویل 4 قرار است در تاریخ 4 فروردین برای PC، پلی استیشن 5 و 4 و اکس باکس سری X/S عرضه شود. در حالی که عرضه بازی برای PS4 تایید شده اما کپکام به طور رسمی اشاره‌ای به انتشار بازی برای اکس باکس One نکرده است.

  • مشخص شدن تاریخ انتشار و عرضه دو تریلر از بازسازی Resident Evil 4
  • 5 پیش بینی مهم و احتمالی برای صنعت گیم در سال 2023
  • ویدیوی نمایش محتوای حذف شده بازی رزیدنت اویل 4

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا