بازی هافناوریکسب و کار

رونمایی سامسونگ از گلکسی بادز و هدفون AKG جدید در مراسم نوت 10

کمتر از دو هفته به زمان رویداد بزرگ سامسونگ و معرفی گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 باقی مانده است و هر روز اطلاعاتی درخصوص این گوشی‌ها به بیرون درز می‌کند. اما گلکسی نوت 10 به احتمال بسیار بالا تنها محصول کره‌ای‌ها در این مراسم نخواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ در این مراسم از تبلت جدید خود، Galaxy Tab S6 و ست جدید لوازم جانبی برای پرچمدار خود رونمایی کند.

براساس گزارشی که توسط Winfuture منتشر شده است یک جفت Galaxy Buds در روز 16 مرداد در کنار گوشی گلکسی نوت 10 رونمایی خواهد شد. متأسفانه طبق آنچه در این گزارش ذکر شده، این گلکسی بادز یک محصول جدید نیست و تنها در رنگ‌های متفاوتی همگام با گوشی جدید معرفی می‌شود. ایرفون گلگسی بادز سامسونگ با رنگ‌های گلکسی نوت 10 و 10 پلاس ست خواهد شد و رنگ آن Aura Glow نام خواهد گرفت. هر دو گوشی و قاب آن دارای یک رنگ "سفید – نقره‌ای" خواهند بود که مشابه رنگ گوشی‌های پرچمدار آینده سامسونگ است.

Galaxy Buds

درخصوص قیمت این ایرفون به نظر می‌رسد که محصول جدید هم قیمت با نسخه اصلی این دستگاه است که در ماه اپریا معرفی شد؛ یعنی 150 یورو / 150 دلار. البته هنوز مشخص نیست که گلکسی بادز در رنگ جدید برای کسانیکه گوشی‌های گلکسی نوت 10 و 10 پلاس را پیش‌خرید می‌کنند، رایگان خواهد بود یا خیر. اما در روز معرفی این محصولات مسلماً اطلاعات بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت.

هدفون‌های جدید از برند AKG

در همین گزارش و توسط همین منبع اعلام شده است که سامسونگ در مراسم معرفی 7 آگوست قصد دارد از هدفون‌های جدیدی از برند AKG رونمایی کند، این هدفون به‌طور ویژه برای گوشی‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس عرضه خواهد شد. این هدفون سیمی جدید از طریق پورت USB-C و نه جک 3.5 میلیمتری هدفون به گوشی‌های نوت 10 و 10+ متصل خواهد شد دارای فناوری حذف نویز با قیمتی بسیار پایین خواهد بود. تا این لحظه این تمام اطلاعاتی است که از لوازم جانبی گلکسی نوت‌های 10 سامسونگ در اختیار داریم و باید برای کسب اطلاعات بیشتر تا زمان معرفی این محصولات صبر کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا