بازی هافناوریکسب و کار

سامسونگ قصد معرفی یک SSD جدید 8 ترابایتی با قیمت 900 دلار را دارد

صنعت گیم در این سال‌ها جذابیت زیادی پیدا کرده است. عناوین بزرگی در این سال‌ها معرفی شده‌اند و بازی‌های بزرگی نیز مانند سایبرپانک 2077 به همراه نسل جدید کنسول‌های بازی از راه می‌رسند. بازی‌های جدید گرافیکی‌تر هستند و جزئیات فراوانی دارند. بنابراین طبیعتا حجم آنها نیز زیاد است که می‌تواند گیمرها را با مشکل کمبود فضای ذخیره‌سازی مواجه کند. به همین دلیل سامسونگ با یک SSD جدید 8 ترابایتی گیمرهایی را که ممکن است با این مشکل مواجه شوند نجات خواهد داد.

SSD جدید 8 ترابایتی سامسونگ برای رفع نیاز گیمرها به حجم زیاد

این روزها به واسطه حجم زیاد بازی‌ها، اگر برای سیستم گیمینگ خود یک SSD با ظرفیت 500 گیگابایت یا حتی یک ترابایت تهیه کنید، طولی نخواهد کشید که ظرفیت آن تکمیل خواهد شد. به عنوان مثال، ظرفیت یک بازی جهان باز مانند Red Dead Redemption 2 بیش از 100 گیگابایت بود و Call of Duty: Modern Warfare نیز می‌تواند تا 185 گیگابایت از ظرفیت درایو سیستم شما را به خود اختصاص دهد. با این ظرفیت‌های بسیار حجیم، اکثر کاربران ترجیح می‌دهند از هارد دیسک‌ها که سرعت بسیار پائینی دارند استفاده کنند چرا که SSDهای با ظرفیت بالا در بازار مصرف‌کنندگان کمیاب هستند. لیستی که از فروشگاه آمازون رفته می‌تواند نشانگر این باشد که سامسونگ در حال کار بر روی یک SSD با ظرفیت بسیار بالاست.

لیست منتشر شده دو نسخه از SSD جدید سامسونگ 870 QVO را با رابط SATA نشان می‌دهد. ظرفیت یک مدل 1 ترابایت و ظرفیت مدل دوم 8 ترابایت ذکر شده است. شماره مدل این محصولات به ترتیب MZ-77Q1T0B/AM و MZ-77Q8T0B/AM هستند. با اینکه سامسونگ از فناوری با سرعت پائین‌تر QLC در SSD هشت ترابایتی خود استفاده کرده، اما قیمت این محصول همچنان برای عموم مصرف‌کنندگان زیاد است. قیمت این SSD در لیست لو رفته 900 دلار ذکر شده در حالی که مدل 1 ترابایتی احتمالا با برچسب قیمتی 130 دلار وارد بازار خواهد شد. همچنین در این لیست زمان معرفی اس‌اس‌دی 8TB 870 QVO سامسونگ 24 آگوست اعلام شده در حالی که مدل 1 ترابایتی 30 ژوئن معرفی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا