بازی هافناوریکسب و کار

عرضه کیس‌های MasterBox جدید از سوی Cooler Master

Cooler Master از دو کیس جدید mATX ARGB خود یعنی MasterBox MB311L ARGB با پنل جلوی توری و MasterBox MB320L ARGB با پنل جلوی اکریلیکی، رونمایی کرد. با پیروی از اصول سری مشهور و برنده جایزه MB، سری MB300 خود را به شکلی تطبیق داده‌اند که هر سیستم گیمینگی داخل آن به همان شکلی که عمل می‌کند، نمای زیبایی نیز داشته باشد.

MasterBox MB311L ARGB

MasterBox MB311L ARGB یک کیس Micro ATX با دو فن از پیش نصب شده ARGB است و ساخته شده تا جدیدترین سخت افزارهای گیمینگ را پذیرا باشد. تمام پنل جلویی از توری فلزی تولید شده که بین دو محفظه هوای کناری به شکل لانه زنبور برای حداکثر میزان جریان هوا قرار گرفته است.

MasterBox MB320L ARGB

کیس MasterBox MB320L ARGB نیز از نوع Micor ATX بوده و همچنین از دو فن ARGB همراه خود بهره می‌برد. در این جا نیز شاهد دو محفظه لانه زنبوی در جلو هستیم که در اطراف پنل جلویی شیشه‌ای تیره (Dark Mirror) قرار دارند. پنل جلویی شیشه‌ای از نوع اکریلیک از سایه‌ای تاریک بهره می‌برد تا جلوه زیباتری به فن‌های ARGB نصب شده در پشت خود دهد.

عرضه کیس‌های MasterBox جدید از سوی Cooler Master

عرضه کیس‌های MasterBox جدید از سوی Cooler Master

هر دوی این کیس‌ها از پنل‌ کناری شیشه‌ای و دو فن ARGB از نوع 120 میلیمتری استفاده می‌کنند و قیمت مقرون به صرفه‌ای را نیز ارائه می‌دهند. MasterBox MB311L ARGB و MasterBox MB320L ARGB با قیمت 59.99 دلار فروخته می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا