بازی هافناوریکسب و کار

اوپو Reno 3 Pro را به عنوان یکی از باریک‌ترین گوشی‌های 5G معرفی می‌کند

اوپو، از سازندگان مطرح چینی گوشی‌های هوشمند در حال تبلیغ گوشی جدید خود است. این گوشی Reno 3 Pro نام دارد و قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را داراست. اوپو مانند همیشه در تلاش است گوشی‌های خود را ضخامت کم بسازد و Reno 3 Pro نیز از این قاعده مستثنی نیست.

طبق اعلام رسمی اوپو، ضخامت این گوشی تنها 7.7 میلی‌متر خواهد بود که البته برآمدگی لنز دوربین اصلی را شامل نمیشود. در این صورت میتوانیم منتظر یکی از باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند 5G از سوی اوپو باشیم. همچنین این گوشی در دو طرف خود مجهز به شیشه خمیده است و از حواشی نمایشگر فوق العاده ناچیزی برخوردار است. بر خلاف برخی از گوشی‌های جدید اوپو، Reno 3 Pro بعید که است که مجهز به دوربین پاپ آپ باشد اما دست کم در تصویر اشتراک گذاری شده، دوربین سلفی در مرکز صفحه نمایش قرار نگرفته و شاید در سمت چپ نمایشگر تعبیه شده باشد.

اوپو این تلفن هوشمند رده بالا را به طور جهانی عرضه نخواهد کرد و بازارهایی مانند ایالات متحده از وجود آن بی بهره خواهند ماند. Reno 3 Pro احتمالا برای بازار اروپا و برای اوپراتورهای EE، Swisscom و دیگر اوپراتورهای ارائه دهنده شبکه 5G عرضه خواهد شد. اوپو هنوز قیمت و زمان عرضه این دستگاه را اعلام نکرده و باید تا زمان رونمایی رسمی دستگاه منتظر بمانیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا