بازی هافناوریکسب و کار

عکس‌های نمونه اولیه Apple Watch- اپل بر روی نمونه‌های دیگری نیز کار می‌کرد

Apple Watch اصلی را در سال 2015 به یاد دارید؟ اپل بر روی چند نمونه اولیه قبل از ساخت نمونه اصلی کار کرد و حالا عکس‌های نمونه اولیه Apple Watch منتشر شده و میتوان به آن‌ها نگاهی بیاندازیم.

اپل قبل از ساخت نمونه اصلی بر روی نمونه‌های اولیه دیگری نیز کار کرد

برخلاف آنچه که افراد می‌گویند اپل واچ غول Cupretino را به بزرگترین ساعت‌ساز دنیا تبدیل کرد و تمام این‌ها به خاطر دستگاهی است که قیمت 349 دلاری داشت قیمتی که همه بر این عقیده بودند که می‌تواند برای اپل یک شکست را به همراه داشته باشد. نیازی به گفتن نیست که این دستگاه تبدیل به یک موفقیت بزرگ برای اپل شده و حالا شاهد نسخه پنجم از آن می‌باشیم.

اما قبل از اینکه اپل واج به وجود بیاید شرکت اپل برای سال‌ها روی چند نمونه اولیه کار کرد و هر یک از این نمونه‌ها را برای تولید و رساندن به دست مصرف‌کنندگان اصلاح و تکمیل نمود و امروز نگاهی کلی به تعدادی از نمونه‌های اولیه و همچنین طراحی مشهور ساعت سری 0 که در سال 2015 به بازار عرضه می‌اندازیم.

این تصاویر توسط گردآورنده نمونه‌های الویه Giulio Zompetti در Vice به اشتراک گذاشته شده است. در زیر نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم. نگاهی به عکس‌های نمونه اولیه Apple Watch بیاندازید.

عکس‌های نمونه اولیه Apple Watch
عکس‌های نمونه اولیه Apple Watch
عکس‌های نمونه اولیه Apple Watch
عکس‌های نمونه اولیه Apple Watch
عکس‌های نمونه اولیه Apple Watch

اگر به این چیزها علاقه‌مند باشید پس می‌توانید به تفاوت اندازه سنسور استفاده شده در نمونه‌های اولیه قبل از استفاده در نمونه اصلی اشاره کنید. این نمونه‌ها دارای ترک و شکاف هستند که نشان می‌دهد این لوازم قبل از رسیدن به دست مالک جدید ضربه دیده‌اند.

دلیل این تر‌ها و شکستگی‌ها این است که به گفته Giulio تمامی این نمونه‌ها از یک تأسیسات زباله الکترونیکی گرفته شده است و او این عقیده را دارد که این دستگاه‌ها می‌توانند تعمیر شوند. ما علاقه‌مندیم که ببینیم چه نرم‌افزاری بر روی این دستگاه‌ها اجرا شده است. مشخصا این نرم‌افزار WatchOS نیست.

بسیار جالب است که ببینیم اپل واچ در بحث قابلیت‌ها و امکانات تا چه حدی پیشرفت کرده است. آنچه که به عنوان یک “بیانیه مد” شروع شد به لطف وجود سنسور داخلی ECG یک وسیله همراه روزمره شد و توانست به یک نجات‌دهنده نیز تبدیل شود. اگر شما این تکه‌های مختلف را مانند پازل در کنار هم قرار دهید خواهید فهمید که این تجارت چقدر می‌تواند برای اپل بزرگ و مهم باشد. طبق گزارش تحلیلگران اگر بخش پوشیدنی اپل یک شرکت مستقل باشد، می‌تواند در لیست Fortune 200 قرار بگیرد. این موضوع یک دید متفاوت را به ما می‌دهد. اینطور نیست؟

بیشتر بخوانید:

اپل واچ نسل بعدی با تاچ آیدی از راه می رسد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا