بازی هافناوریکسب و کار

نظرسنجی: مقدار سرعت شارژ مورد نیاز برای شما چه میزان می‌باشد؟

یکی از مسائل مهم در دنیای امروز، زمان است و استفاده از زمان همیشه بحث مهمی در جامعه بوده. با فراگیری تکنولوژی و استفاده روز افزون مردم از گوشی هوشمند، سرعت همیشه حرف اول را برای از دست نرفتن زمان زده است. از نظر شما مقدار سرعت شارژ مورد نیاز برای شارژ یک تلفن همراه چه مقدار می‌باشد؟ آیا نیاز به آداپتور‌های 120 واتی درحال حاضر داریم؟

شرکت‌های چینی درحال ساخت آداپتورهای 120 واتی برای نسل بعدی گوشی‌های هوشمند خود هستند اما نیازمندی کنونی خریداران به این سرعت هنوز مشخص نشده است. درحال حاضر دستگاه‌های پرچمدار با سرعت شارژ بسیار مناسب قادر هستند تا تلفن همراه شما را در کمتر از نیم ساعت از 0 درصد به 100 درصد برسانند. مقدار سرعت شارژ مورد نیاز درحال حاضر به طور میانگین 40 وات می‌باشد اما با این وجود کمپانی‌های زیادی قصد دارند تا با معرفی شارژرهای 65 و حتی 90 واتی، دیگر رقبای خود را به چالش بکشانند. این موضوع فشار زیاد و استرس بالایی را به باتری دستگاه در طی طولانی مدت وارد خواهد کرد حتی با این وجود که کمپانی‌هایی مثل شیائومی، گواهینامه ایمنی برای آداپتور 120 واتی خود دریافت کرده‌اند.

مقدار سرعت شارژ مورد نیاز

مقدار سرعت شارژ مورد نیاز

در کنار تمامی این موارد، تمرکز اصلی کمپانی‌های تولید کننده گوشی تا چند وقت پیش، افزایش حجم باتری بود اما متاسفانه درحال حاضر بیشتر سازندگان بر روی ظرفیت 4000 تا 5000 خود را قرار داده‌اند و تمام تمرکز خود را از این بخش بر روی بخش آداپتور گذاشته‌اند. خیلی از کاربران داشتن یک باتری پر حجم را به شارژ شدن 10 دقیقه سریع‌تر دستگاه نسبت به دستگاه‌های دیگر ترجیح می‌دهند و باید دید که چه زمان دوباره کمپانی‌های تولید کننده تلفن همراه رقابت بر سر سرعت شارژ را کنار گذاشته و بر روی ظرفیت باتری تمرکز خواهند کرد. خوشبختانه کمپانی اپل تنها کمپانی است که وارد این بازی نشده و نسبت به سال‌های قبل، ظرفیت باتری دستگاه‌های خود را افزایش داده است و امیدواریم در صورت اضافه نشدن به این ظرفیت، امسال پردازنده بهینه‌تر و نرم افزاری بهینه شده را برای آیفون‌های 12 مشاهده کنیم.

حال سوال سخت افزارمگ از شما کاربران عزیز این است که آیا سرعت شارژ سریع دستگاه برای شما مهم‌تر از ظرفیت باتری آن است؟ و در کنار این سوال، چه میزان سرعت شارژ از نظر شما برای شارژ یک دستگاه مناسب است؟

نظرسنجی: به ما بگویید سایز ایده آل گوشی چقدر است؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا