بازی هافناوریکسب و کار

لپ تاپ گیمینگ Samsung Odyssey ترکیبی از قدرت و جذابیت

کمپانی کره ای سامسونگ الکترونیک، یک لپ تاپ گیمینگ جدید از سری اودیسه را معرفی کرد؛ این لپ تاپ گیمینگ (Samsung Odyssey) با مدل دقیق NP850XBC-X01US بدون شک رقبای بسیاری را پشت سر خواهد گذاشت؛ افسوس که نوت بوک های این شرکت چندیست که در بازار ایران جایی ندارند…

لپ تاپ قدرتمند Samsung Odyssey با ویژگی های جذاب

لپ تاپ گیمینگ Samsung Odyssey از کارت گرافیک جدید NVIDIA GeForce RTX 2060 بهره می برد؛ مانیتور آن یک پنل 15.6 اینچی نوع گیمینگ است که می تواند به فرکانس 144 هرتز دست یافته و از فناوری G-Sync نیز پشتیبانی می کند. این نمایشگر دارای رزولوشن FHD است؛ سامسونگ سعی کرده است که تا جای ممکن ضخامت بدنه را کاهش داده و مانیتور برای کاربری ساده تر، کمی بالاتر تعبیه شده است.

همچنین اگزوز ها به سمت اطراف هدایت شده و یک سیستم صوتی توانمند به همراه ساب ووفر نیز در آن جای گرفته است. Samsung Odyssey دارای پردازنده ی Core i7-8750H تولید شرکت اینتل بوده و 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 را به همراه دارد. در حوزه ذخیره سازی، سامسونگ از سالید های پر سرعت خود با ظرفیت 512 گیگابایت و متصل به پروتکل NVME بهره می برد.

لپ تاپ گیمینگ Samsung Odyssey

سامسونگ در این لپ تاپ گیمینگ از سامانه تهویه ی اختصاصی خود استفاده می کند؛ 5 لوله ناقل حرارت (Heat Pipe) به همراه فن هایی با 83 تیغه، تهویه کارآمد و کم صدایی را برای اودیسه فراهم می سازند؛ این لپ تاپ گیمینگ با قیمت 2000 دلار از اواخر ماه جاری راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا