بازی هافناوریکسب و کار

معرفی جزییات نمایشگر قابل حمل ROG Strix XG17 ایسوس برای گیمرها

اگر جزو افرادی هستید که محل کارتان از شما بسیار دور است یا مدام در سفر و جاده هستید باید بگوییم که برای سرگرمی جاده ای شما گیمرها، یک صفحه نمایش جذاب از سوی ایسوس معرفی شده تا بتوانید بازی کنید و از مسیرهای دور جاده ای لذت ببرید. این محصول، بسیار ظریف و باریک بوده اما از تکنولوژی پیشرفته و بروزی برخوردار خواهد بود. رزولوشن بالا، نرخ بالای تجدید پذیری یا بازسازی تصویر و دیگر موارد این چنینی نشان می دهد که این محصول کاملا برای گیمرها و حرفه ای ها طراحی شده است. ایسوس با معرفی این محصول در واقع از اولین مانیتور گیمینگ قابل حمل رونمایی کرده است. در ادامه جزییات بیشتر این مانیتور گیمینگ را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

نمایشگر ROG Strix XG17 برای گیمرها

نمایشگر ROG Strix XG17 برای گیمرها

همانطور که اشاره کردیم این نمایشگر 17.3 اینچی از نرخ بازسازی تصویر 240 هرتز بهره برده است. این مدل از طریق کابل برق یا از طریق درگاه USB Type-C قابل استفاده خواهد بود و از یک جفت بلندگوی 1W ببرخوردار بوده که صدایی با کیفیت و فراگیر را به ارمغان خواهد آورد. ضخامت این مدل کمتر از یک اینچ استو با اندازه کوچکی که دارد فضای بسیار کمی را در کوله یا چمدان شما اشغال خواهد کرد.

علاوه بر نرخ بازسازی تصویر 240 هرتز باید به سرعت پاسخ دهی هم در این مانیتور اشاره کنیم که به 3 میلی ثانیه می رسد در نتیجه برای اجرای بازی های مختلف عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی خواهد داشت. در این مانیتور شاهد رزولوشن 1080×1920 خواهیم بود که بهترین عملکرد را در نمایش بازی ها خواهد داشت. همچنین می توان به پشتیبانی Adaptive-Sync اشاره کرد که موجب همگام سازی نرخ بازسازی و خروجی تصویر از GPU خواهد شد. این نمایشگر فاقد پاره شدگی تصویر یا لکنت تصویر خواهد بود و به طور کلی یک تجربه لذت بخش از بازی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

نمایشگر ROG Strix XG17

پنل IPS این مانیتور ایسوس از زاویه دید 178 درجه برخوردار بوده و رنگ ها را با جزییات زیادی به نمایش خواهد گذاشت. در نتیجه برای نمایش فیلم ها هم عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. طراحی ظریف ایسوس، زیبایی خاص و منحصر به فردی را در این محصول به ارمغان آورده که قطعا نظرتان را به خود جلب خواهد کرد. یک شاسی فلزی در پشت آن قرار گرفته که باعث ایستادن این مانیتور می شود و می توانید بهترین زاویه دید را با کمک این شاسی برای خود تنظیم نمایید. همچنین این مانیتور در حالت مسطح هم قابل استفاده خواهد بود.

در این نمایشگر گیمینگ از USB Type-C و micro-HDMI 2.0 به کار گرفته شده است. نمایشگر ROG Strix XG17 با ویژگی های گیمینگ پیشرفته ایسوس برای گیمرها رضایت بخش خواهد بود و مخصوصا برای بازی های اول شخص عملکرد خوبی خواهد داشت. کنتراست بالای تصویر و پشتیبانی از رنگ ها باعث ارائه تصاویری زنده و واقعی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا