بازی هافناوریکسب و کار

اختصاصی: نگاه نزدیک سخت‌افزار به ال جی وینگ

کمتر از یک ماه پیش ال جی وینگ به صورت رسمی رونمایی شد، حالا وبسایت سخت‌افزار اولین تجربه کار با این گوشی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. با ما همراه باشید.

تیم سخت‌افزار روز گذشته با حضور در دفتر شرکت LG در تهران، برای اولین با LG Wing روبه‌رو شد. در این مطلب تصاویر اختصاصی خود از این تجربه را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. البته در صفحه اینستاگرام سایت نیز می‌تواند ویدئوی هندزآن ال جی وینگ را تماشا بفرمایید.

گوشی ال جی وینگ

تجربه کار با گوشی ال جی وینگ

گوشی ال جی وینگ

همانطور که مشاهده می‌کنید این گوشی از دو نمایشگر بهره می‌برد. نمایشگر اصلی آن 6.8 اینچی P-OLED (با رزولوشن 1080×2460) و نمایشگر ثانویه آن 3.9 اینچی G-OLED (با رزولوشن 1080×1240) است. نمایشگر دوم در حالتی که نمایشگر اصلی 90 درجه چرخیده شود در پایین دستگاه ظاهر می‌شود.

گوشی ال جی وینگ

ال‌جی تجربه مالتی تسکینگ را در گوشی وینگ به گونه متفاوتی ارائه کرده که در صورت استفاده از آن گوشی به شکل حرف T درخواهد آمد. امکان تماشای ویدئو، وبگردی، فیلمبرداری و … با نمایشگر بزرگ و در عین حال، کنترل دوربین، پاسخگویی به پیام‌های و … به طور همزمان در نمایشگر کوچک، تجربه متفاوتی برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

گوشی ال جی وینگ

ال جی وینگ دارای دوربین سلفی بالاجهنده است. کلیدهای تنظیم صدا؛ پاور، پورت شارژر USB-C و شیار سیم‌کارت‌ها و کارت حافظه در چهار طرف این گوشی پخش شده‌اند. این دستگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون ندارد و سنسور اثر انگشت آن در زیر نمایشگر دستگاه تعبیه شده است.

در قاب پشتی دستگاه سه سنسور با چیدمان عمودی قرار گرفته است. سنسور اصلی این دوربین‌ها 64 مگاپیکسلی است که با دو سنسور 13 و 12 مگاپیکسلی فوق عریض همراه شده است. ال‌جی یک حالت اختصاصی برای دوربین این گوشی طراحی کرده که مانند گیمبال عمل کرده و لرزش‌های زمان فیلمبرداری را حذف می‌کند. البته این حالت نرم‌افزاری بوده و باید دید که عملکرد آن تا چه اندازه موثر است.

گوشی ال جی وینگ

قلب تپنده این گوشی چیپست 7 نانومتری اسنپدراگون 765G هست که از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. این تراشه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128/256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه شده است. سیستم عامل وینگ اندروید 10 بوده و ال‌جی یک باتری 4000 میلی آمپرساعتی برای آن در نظر گرفته است.

این اولین تجربه کار با گوشی 1000 دلاری ال‌جی بود. در آینده با بررسی تخصصی این محصول در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. پس با ما همراه باشید.

گوشی ال جی وینگ

بیشتر بخوانید: الجی وینگ متفاوت‌ترین گوشی سال 2020 معرفی شد

تماشا کنید: کالبدشکافی گوشی ال جی وینگ و کشف ساختار چرخشی آن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا