بازی هافناوریکسب و کار

تأیید شد: 11 آذر؛ زمان معرفی چیپست اسنپداگون 875 کوالکام

زمان معرفی چیپست اسنپداگون 875 به نظر می‌رسد که مانند هر سال، در مراسم سالانه این شرکت در کنفرانسی در هاوایی خواهد شد. این مراسم در اولین روز از ماه دسامبر، یعنی 11 آذر برگزار خواهد شد.

در چند ماه اخیر شاهد این بودیم که ویروس کرونا در سراسر جهان، باعث بر هم خوردن برنامه و رویدادهای زیادی شد که هر سال، رأس یک تاریخ مشخص برگزار می‌شدند. اما به نظر می‌رسد که باوجود این پاندمی مرگبار، کوالکام همچنان به برنامه همیشگی خود پایبند است و تصمیم دارد در 2 روز ابتدایی ماه دسامبر رویداد سالانه خود را برگزار کند. به‌طور خلاصه، این یعنی معرفی چیپست اسنپدارگون 875.

تأیید زمان معرفی چیپست اسنپداگون 875

کوالکام در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی Weibo پستی به اشتراک گذاشت و این تاریخ را تأیید کرد. رئیس شرکت شیائومی اولین شخصی بود که نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و هیجان خود را بروز داد. Lu Weibing تأیید کرد که پرچمدار آینده این شرکت در میان اولین گوشی‌هایی خواهد بود که با چیپست اسنپدارگون 875 راهی بازار خواهد شد.

زمان معرفی چیپست اسنپداگون 875

در کنار اسنپ 875، این احتمال وجود دارد که کوالکام از نسل جدید تراشه‌های میان‌رده خود، یعنی Snapdragon 775G نیز در این مراسم رونمایی کند. انتظار می‌رود که این تراشه‌ها 5 نانومتری باشند. همچنین گفته شده که اسنپدراگون 875 اولین تراشه‌ای خواهد بود که از هسته جدید فوق‌العاده قوی پردازنده X1 آرم استفاده خواهد کرد.

در هر حال، کمتر از دو ماه به برگزاری این مراسم باقی مانده و به‌زودی با اخبار تکمیلی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا