بازی هافناوریکسب و کار

معرفی مادربرد Z490 AQUA توسط ازراک – خنک کننده مایع در پرچمدار ازراک

معرفی مادربرد Z490 AQUA توسط ازراک صورت پذیرفت تا در کنار باقی پرچمداران کمپانی‌ها قرار بگیرد. ازراک به عنوان یکی از پیشگامان صنعت رایانه‌های شخصی موفق شده تا Z490 AQUA را برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای آماده کند.

متأسفانه این کمپانی تنها 999 عدد از Z490 AQUA را تولید خواهد کرد تا ارزش این بُرد بسیار بالاتر برود (و البته در بازار سیاه بسیار گران‌تر فروخته شود). استفده از مدار 16 فاز 90A Dr.MOS و مس بیشتر در PCB باعث بهره وری تا 95 درصد VRMها شده. برای این که مدار تغذیه و پردازنده‌های 10 هسته‌ای حتی در حین سنگین‌ترین بارهای کاری یا اورکلاک خنک باقی بمانند مدل Z490 AQUA از یک سیستم کولینگ مایع بهره می‌برد که حرارت را از VRMها دور خواهد کرد.

این مادربرد که از رنگ مشکی مات برخوردار گشته، هر چیزی که گیمرهای جوان این روزها به دنبال آن هستند را فراهم می‌کند، از طراحی جذاب با پوشش متالیک استفاده می‌کند که نورپردازی RGB آن را به نمایش گذاشته و البته در عین حال مشخص می‌کند که یک خنک کننده مایع قدرتمند روی این مدل نصب شده. این مادربرد آماده برای PCI Express 4.0 بوده و یعنی با سخت افزار جدید از این فناوری پشتیبانی خواهد کرد.

معرفی مادربرد Z490 AQUA توسط ازراک
معرفی مادربرد Z490 AQUA توسط ازراک
معرفی مادربرد Z490 AQUA توسط ازراک
معرفی مادربرد Z490 AQUA توسط ازراک

ارتباط فوق سریع

معرفی مادربرد Z490 AQUA توسط ازراک با ارتباطات فوق سریع شامل رابط USB Type C تاندربولت انجام گرفته که پهنای باندی تا 40 گیگابیت را ارائه می‌دهد. شبکه AQUANTIA AQtion 10Gbps و جدیدترین راه حل بی‌سیم WiFi 6 802.11ax تضمین خواهند کرد تا کاربران ارتباط فوق سریع را در ظاهری بسیار زیبا بدست آورند.

کیفیت صدای بی‌نظیر

ESS9218 DAC صدای HiFi واقعی را بدون هر گونه اعوجاج فراهم می‌کند تا کیفیت صدای بی نظیری را شاهد باشیم و 112dB THD+N برای پشتیبانی از اپدانس بالا تا 600 اُهم با هدفون را ارائه می‌دهد. با خازن‌های صدای WIMA نیز از کار کردن با نرم افزار صدای لذت خواهید برد. صدای Nahimic نیز باعث خواهد شد تا از کیفیت صدای واضح و عالی در هنگام استفاده از خروجی USB و WiFi، آنالوگ یا HDMI بهره ببرند و با استفاده از نرم افزار مخصوص بتوانند شخصی سازی‌های لازم را به انجام برسانند.

فرقی نمی‌کند شما قصد تهیه چه سیستمی را داشته باشید، مدل پرچمدار ASRock Z490 AQUA با PCB رده سرور و قدرتمند خود به همراه بلاک خنک کننده مایع به شکلی موثر از پردازنده‌های قدرتمند کارایی استخراج می‌کند. یکی از نکات جالب عرضه برخی از قطعات خنک کننده‌های مایع به همراه این 999 بُرد است تا خریداران بتوانند یک کیف عالی را برای حداکثر کارایی دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا