بازی هافناوریکسب و کار

میلیون ها کاربر ویندوز 10، تحت تاثیر باگ‌های اساسی بروزرسانی نوامبر مایکروسافت

با اینکه امید میرود مایکروسافت در سال جدید فکری اساسی به حال باگ‌های بعضا عجیب و غریب ویندوز 10 که هر بار با بروزرسانی‌های جدید، به این سیستم عامل اضافه میشود کند اما هنوز چیزی از سال 2020 نگذشته که گزارشات پیرامون مشکلات جدید ویندوز 10 با جدیدترین بروزرسانی بزرگی که برای این سیستم عامل منتشر شده به گوش میرسد.

به گزارش Windows Latest، عده کثیری از کاربران ویندوز بعد از نصب بروزرسانی ماه نوامبر ویندوز 10، باگ‌های مهمی را تجربه کرده‌اند که شامل مشکلاتی اساسی در بخش مرورگر فایل این سیستم عامل شده و عملیات‌هایی مانند جستجوی یک فایل یا انتقال فایل ها را دچار مشکل کرده است. برخی کاربران نیز به طور کلی این بروزرسانی جدید را یک افتضاح عنوان کرده‌اند. گفتنیست که تعداد کاربرانی که تحت تاثیر این مشکلات قرار گرفته‌اند بسیار زیادند و گزارشات در سطح وسیعی بوده است. بنا به گفته عده ای از کاربران، این آپدیت یک فاجعه بوده است. مایکروسافت مشکلات این بروزرسانی را به رسمیت شناخته و اعلام کرده که در حال بررسی گزارشات است اما این کمپانی اعلام کرده است که از آنجایی که مشکل اضطراری نیست، رسیدگی به آن احتمالا به بعد از تعطیلات سال نو موکول خواهد شد. این در حالیست که کاربران معتقدند این مشکل، اضطراری بوده و ردموندی ها میبایست توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

با اینکه مایکروسافت در حال حاضر پچ تعمیری جدیدی را برای آزمایش کنندگان بیلدهای آزمایشی نسخه 20H1 ویندوز 10 منتشر کرده اما فقط شامل حال کاربران عضو اینسایدر شده و عموم کاربران احتمالا تا اواخر ماه ژانویه یا حتی اوایل فوریه به این بروزرسانی دسترسی پیدا نخواهند کرد. مشکل اساسی مرورگر فایل ویندوز 10 به لیست طول و دراز باگ‌های نسخه‌های پیشین این سیستم عامل اعم از صفحه مرگ آبی ناگهانی، عدم بوت سیستم، باگ‌های مختلف منوی استارت و جستجو، مشکلات مختلف در بخش صدا و USB، اشغال کردن بی دلیل پردازنده سیستم و غیره اضافه میشود.

بعد از گذشت 5 سال از انتشار ویندوز 10 که مایکروسافت از آن به عنوان آخرین و جامع ترین نسخه از سیستم عامل خود یاد میکند، هنوز ثبات لازم را در این سیستم عامل شاهد نبوده ایم. مایکروسافت قصد دارد شیوه انتشار بروزرسانی‌های جدید ویندوز 10 را تغییر دهد که امید میرود وضعیت را تغییر دهد. ویندوز 10 در حال حاضر چیزی حدود یک میلیارد کاربر فعال دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا