بازی هافناوریکسب و کار

نسخه بیسیم محبوب ترین لوازم جانبی های ریزر در قالب یک مجموعه رونمایی شدند

ریزر، تولید کننده بزرگ و سرشناس تجهیزات مخصوص بازی این روزها بیش از گذشته بر روی محصولات بیسیم تمرکز دارد و در تلاش است که برترین مدل‌های خود را در قالب طراحی وایرلس در اختیار گیمرهای حرفه‌ای قرار دهد. اکنون شاهد معرفی یک مجموعه از محبوب ترین لوازم جانبی های ریزر از سوی این کمپانی هستیم که شامل نسخه وایرلس هدست BlackShark V2، موس DeathAdder V2 و کیبورد BlackWidow V3 می‌شود.

معرفی محبوب ترین لوازم جانبی های ریزر با اتصال بیسیم

ریزر مدعیست که فناوری وایرلس HyperSpeed این کمپانی زمان تاخیر را به 195 میکروثانیه کاهش می‌دهد و در مقایسه با فناوری بیسیم رقبای این کمپانی 25 درصد سریع‌تر است. هر سه محصول وایرلس جذاب ریزر که نام آنها در بالا ذکر شده از همین امروز برای سفارش در دسترس علاقمندان هستند.

هدست BlackShark V2 Pro قادر است که با یک بار شارژ تا 24 ساعت فعالیت کند در حالی که برد وایرلس این محصول به 12 متر می‌رسد. در مقایسه با BlackShark V2، نسخه پرو یک اسپیکر بیشتر و جایگاه میکروفون جدید دارد و وزن این محصول 320 گرم می‌باشد. قیمت BlackShark V2 Pro از سوی ریزر 179.99 دلار اعلام شده است.

DeathAdder V2 نیز یک موس گیمینگ وایرلس 129.99 دلاری با مدت زمان شارژدهی 120 ساعت از طریق رابط بلوتوث یا 70 ساعت از طریق رابط HyperSpeed است که در صورت تمایل می‌توانید این موس را از طریق کابل نیز به کامپیوتر خود وصل کنید. ریزر در این موس از نسل دوم سوئیچ‌های اپتیکال اختصاصی خود استفاده کرده است.

سومین عضو از مجموعه محبوب‌ترین لوازم جانبی های ریزر کیبورد BlackWidow V3 Pro می باشد. به گفته ریزر، این کیبورد 229.99 دلاری می‌تواند با یک بار شارژ تا 200 ساعت به کار خود ادامه دهد. همچنین ریزر سوئیچ‌های مکانیکی و کلیدهای Doubleshot ABS این مدل را بهینه سازی کرده است. این مدل را می‌توانید در حالت اتصال باسیم نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اطلاعات بیش از 100 هزار مشتری ریزر به طور تصادفی فاش شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا