بازی هافناوریکسب و کار

نمونه اولیه سرفیس پرو 8 با پردازنده i7-1165G7 و گرافیک Iris XE در eBay ظاهر شد

نسل جدید تبلت سری سرفیس مایکروسافت انتظار می‌رود در مقایسه با مدل پیشین یک بروزرسانی تکراری باشد. بر اساس فهرستی که توسط یک فروشنده در eBay منتشر شده، نمونه اولیه سرفیس پرو 8 از نظر ظاهری بسیار شبیه به سرفیس پرو 7 است اما در بخش سخت افزاری تغییراتی در نسل جدید اعمال شده است. توضیحاتی که در رابطه با سرفیس پرو 8 فاش شده، توسط یک فروشنده در eBay با نام zzaj300n که دارای امتیاز مثبت 100 درصدی در این فروشگاه اینترنتی است، منتشر شده است.

نمونه اولیه سرفیس پرو 8 در eBay قرار گرفت

از لحاظ طراحی، به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد تغییر خاصی را در نسل جدید سرفیس پرو اعمال کند. در نمونه اولیه سرفیس پرو 8 تعداد مناسبی از پورت‌های ورودی و خروجی وجود دارد که شامل پورت‎های USB-C، USB-A و کارت خوان حافظه SD که قابلیتی کاربردی برای تولیدکنندگان محتوا است، می‎شود. اما نظر سخت افزاری، مایکروسافت قطعات شاخص‎تری را در این تبلت محبوب استفاده کرده که برای کاربرانی که نیاز به قدرت پردازشی بیشتری هستند خبر خوشآیندی محسوب می‎شود. این نسخه از سرفیس پرو نسل بعد که در eBay رویت شده، مجهز به پردازنده Core i7-1165G7 و 32 گیگابایت رم است.

این در حالیست که سرفیس پرو در بالاترین کانفیگ می‎توانست از 16 گیگابایت رم LPDDR4X برخوردار شود. بنابراین همین تغییر در عملکرد دستگاه می تواند تاثیر محسوسی شود. با این حال هنوز مشخص نیست که مایکروسافت از تراشه استاندارد LPDDR5 یا LPDDR4X در این دستگاه استفاده کرده باشد یا اینکه امکان ارتقای رم وجود داشته باشد. در بخش ذخیره سازی نیز نمونه اولیه Surface Pro 8 دارای حافظه SSD یک ترابایتی سامسونگ بوده که مدل آن مشخص نیست اما احتمالا یک حافظه با استاندارد PCIe NVMe است که به طور قابل توجهی موجب افزایش سرعت سرفیس پرو جدید خواهد شد.

برای قسمت پردازشگر گرافیکی نیز مایکروسافت تراشه Iris Xe را در نظر گرفته که نسبت به گرافیک یکپارچه نسل قبل به مراتب توانایی بیشتری دارد. این تراشه به اندازه ای قدرتمند هست که برای گیمینگ به صورت تفریحی نیز روی سرفیس پرو جدید جوابگو باشد. مدل اولیه سرفیس پرو نسل بعد از یک نمایشگر 12.3 اینچی برخوردار می‎باشد و با قیمت 1300 دلار در eBay نمایان شده که به نظر قیمت نهایی محصول است. این قیمت نسبت به رده محصول و مشخصاتی که دارد نسبت به دیگر همرده‎ها کاملا رقابتی است.

بیشتر بخوانید: نسخه جدید سرفیس پرو ایکس با پردازنده سریع‌تر و رنگ جدید رونمایی شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا