بازی هافناوریکسب و کار

زمان قطع رمز دوم ثابت (ایستا) 12 بانک دیگر امروز اعلام شد

بانک مرکزی پیش از این اعلام کرده بود که با اجرایی شدن طرح رمز دوم پویا، رمزهای ایستا به‌صورت تدریجی قطع خواهند شد. در همین راستا؛ خریدهای اینترنتی بدون حضور کارت تا سقف 100 هزار تومان برای هر کارت در 24 ساعت با رمز دوم ایستا قابل انجام است و از آن بیشتر به رمز دوم یکبار مصرف (پویا) نیاز خواهید داشت.

طبق اعلام پیشین بانک مرکزی رمز دوم ایستای کارت بانکی بانک‌های صادرات و پاسارگاد از روز هشتم بهمن از کار افتاده است. بانک‌های قرض الحسنه رسالت و ایران ونزوئلا نیز در روز 10 بهمن و بانک قرض الحسنه مهر ایران از امروز، 12 بهمن رمز دوم ایستای خود را غیرفعال کرده‌اند. بانک مرکزی اذعان کرده بود زمان قطع رمز دوم ایستای دیگر بانک‌ها را نیز متعاقباً اعلام خواهد کرد. حالا تاریخ این اتفاق برای 12 بانک دیگر نیز مشخص شده است که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت.

  • سیزده بهمن: بانک کشاورزی
  • چهارده بهمن: بانک رفاه و بانک سینا
  • پانزده بهمن: بانک‌های مسکن، ملت، دی و قوامین
  • شانزده بهمن: بانک‌های سامان، توسعه تعاون، قرض الحسنه مهر ایران، پست بانک و موسسه اعتباری ملل

زمان قطع رمز دوم ایستا سایر بانک‌ها نیز در روزهای آینده اعلام خواهد شد. اگر از افرادی هستید که تراکنش‌های غیرکارتی انجام می‌دهید و تا امروز موفق به فعال‌سازی رمز دوم پویا کارت خود نشده‌اید، می‌توانید از طریق مراجعه حضوری به بانک، دستگاه خودپرداز آن بانک یا وبسایت آن نسبت به فعالسازی آن اقدام کنید.

برای فعالسازی رمز دوم پویا از طریق پیامک تنها نیاز است که شماره تلفن همراه شما در یکی از درگاه‌های بانکی تأیید شود. پس از آن در زمان انجام تراکنش در درگاه پرداخت و انتخاب گزینه "دریافت رمز دوم پویا" این رمز برای شما پیامک خواهد شد. با این حال، برای اطلاع از جزئیات دقیق فعالسازی رمز پویا می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا