بازی هافناوریکسب و کار

نوکیا 5.2، کاپیتان آمریکای گوشی‌های نوکیا خواهد بود!

شرکت فنلاندی HMD Global قصد دارد در تاریخ 23 فوریه (4 اسفند) در نمایشگاه MWC 2020 که در بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود، رویدادی برگزار کند. این شرکت هنوز اعلام نکرده است که قصد دارد در این مراسم از چه گوشی‌هایی رونمایی کند، اما یک گوشی هوشمند از برند نوکیا با اسم رمز "Captain Amertica" به‌تازگی مشاهده شده که انتظار می‌رود در کنگره جهانی موبایل از آن رونمایی شود.

از نوکیا 5.2 چه می‌دانیم؟

افشاگر معروف توئیتر، ایوان بلس چند تصویر از گوشی Nokia Captain America منتشر کرده است که احتمالاً همان گوشی نوکیا 5.2 باشد. این تصاویر نشان می‌دهد که نوکیا 5.2 دارای یک نمایشگر 6.2 اینچی با حاشیه نسبتاً محسوس در اطراف و یک حاشیه بزرگ در پایین است که لوگوی نوکیا بر روی آن حک شده است. ناچی به شکل قطره آب در بالای نمایشگر می‌باشد که پذیرای دوربین سلفی دستگاه است و بلندگوی بزرگی نیز در بالای آن جای گرفته است.

در قاب پشتی گوشی که به نظر می‌رسد از جنس پلاستیک باشد، یک فلش LED گردی طراحی شده که 4 دوربین در درون و در یک قاب دایره‌ای شکل قرار گرفته‌اند. سنسور اثر انگشت گوشی هم کمی پایین‎تر از دوربین‌ها در قاب پشتی می‌باشد. این در حالیست که پیش‌تر شایعه شده بود، نوکیا 5.2 تنها دارای 2 دوربین خواهد بود. در تصویر قاب پشتی گوشی همچنین می‌توانید ببینید که کلیدهای تنظیم صدا و پاور گوشی در لبه سمت راست آن قرار گرفته‌اند. پورت USB-C دستگاه نیز در لبه سمت پایین قرار گرفته است.

منبع اصلی این خبر گفته است که کاپیتان آمریکای نوکیاها با 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. طبق گزارشات نوکیا از چیپست اسنپدراگون 632 کوالکام از این دستگاه استفاده خواهد کرد. نوکیا 5.2 هم بخشی از پروژه اندروید One است و با اندروید خام 10 در درون جعبه به بازار خواهد آمد.

قیمت این دستگاه در ایالات متحده 180 دلار و در بازار اروپا 169 یورو خواهد بود و از تاریخ 4 مارچ (14 اسفند) روانه بازار می‌شود. با این حال، تا زمانیکه این گوشی به‌طور رسمی معرفی نشده باشد، نمی‌توان با اطمینان درخصوص این اطلاعات نظر داد. اما خبر خوب اینست که کمتر از یک ماه به زمان آغاز نمایشگاه MWC 2020 و کنفرانس نوکیا در این رویداد باقی مانده و به‌زودی با اخبار تکمیلی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا