فناوری

قطع همکاری کارگردان خلاقیت Star Wars: The Old Republic با بایوویر

در خبری جدید و کمی ناراحت کننده، به نظر می‌رسد قطع همکاری کارگردان خلاقیت Star Wars: The Old Republic با استودیوی بایوویر را داریم که بعد از مدتی طولانی از تیم خود جدا می‌شود. با کنار رفتن این کارگردان کلیدی، بدون شک آینده بازی محبوب جنگ ستارگان دستخوش تغییراتی خواهد شد که طرفداران را نگران می‌کند. در ادامه همراه ما می‌توانید در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید و بیانیه این کارگردان کهنه‌کار و باسابقه درباره قطع همکاری خود را بخوانید.

  • پشتیبانی بازی Star Wars Jedi: Survivor از رهگیری پرتو و ویژگی‌های جدید
  • تریلر معرفی رسمی بازی Star Wars Jedi: Survivor دنباله Fallen Order
  • Star Wars Jedi: Survivor نام دنباله جدید بازی جنگ ستارگان

قطع همکاری کارگردان خلاقیت Star Wars: The Old Republic

قطع همکاری کارگردان خلاقیت Star Wars: The Old Republic

قطعا می‌دانید که استودیوی «بایوویر» (BioWare) در سال‌های اخیر آشفتگی‌های زیادی را پشت سر گذاشته؛ اما، همیشه در تمام این جریانات، بازی Star Wars: The Old Republic به سبک MMO آن ثابت باقی مانده است. با این حال، به نظر می‌رسد که حتی این پروژه نیز در حال تغییر است؛ زیرا بایوویر اعلام کرده که کارگردان خلاقیت شانزده ساله بازی، «چارلز بوید» (Charles Boyd) تصمیم دارد استودیو را ترک کند.

البته باید بگوییم که بایوویر اصرار دارد که آن‌ها همچنان به آینده این بازی بسیار متعهد هستند و تعداد زیادی از تیم خلاقیت SWTOR از جمله کارگردان روایی «اشلی رول» (Ashley Ruhl)، نویسنده اصلی «کیتلین سالیوان کلی» (Caitlin Sullivan Kelly) و کارگردان گیم پلی «جورج اسمیت» (George Smith) همچنان در پروژه باقی مانده‌اند. با این وجود باید بگوییم که کنار رفتن کارگردان بوید همچنان یک ضرر بسیار بزرگ برای آینده پروژه است.

بیانیه بوید در مورد جدایی خود از بایوویر

بیانیه بوید در مورد جدایی خود از بایوویر

چارلز بوید در مورد جدایی خود از بایوویر گفته است که:

حتی پس از گذشت تقریبا شانزده سال، هنوز نمی‌توانم کاملا باور کنم که چقدر در تمام این سال‌ها خوش‌شانس بوده‌ام که در پروژه Star Wars: The Old Republic حضور داشته‌ام. کهکشان جنگ ستارگان از زمان کودکی همیشه بخش بزرگی از زندگی من بوده است، بنابراین ایفای نقش در رشد SWTOR از دید اولیه تا انتشار عظیم و سپس یک لایو سرویس باورنکردنی برای بیش از یک دهه، برای من تجربه‌ای بسیار شگفت‌انگیز است. اشتیاق، خلاقیت و فداکاری تیم برای این بازی باورنکردنی است. فکر نمی‌کنم هرگز بتوانم به طور کامل بیان کنم که چقدر کار کردن با آن‌ها را تحسین کرده‌ام و قدردان آن‌ها هستم.

مثل همیشه، چیزهای هیجان انگیزی برای آینده SWTOR در دست ساخت است. از خط داستانی گرفته تا سیارات، گیم پلی و شخصیت‌هایی که نمی‌توانم برای تجربه آن‌ها منتظر بمانم. من واقعا مشتاق هستم که همه آن‌ها را در کنار بازیکنانمان تجربه کنم. بنابراین به تیم، به شرکای دیرینه ما در Lucasfilm و به همه شما می‌گویم که بسیار از شما برای این سفر شگفت‌انگیز سپاسگزارم. من ممکن است از پروژه خارج شوم؛ اما، جمهوری قدیمی هرگز از قلب من خارج نخواهد شد.

ویژگی‌های بازی

Star Wars: The Old Republic نسخه توسعه یافته Legacy of the Sith خود را در اوایل امسال عرضه کرد که اولین بروزرسانی بزرگ بازی پس از Sith برای ماه آگوست امسال در نظر گرفته شده است. بایوویر افزوده‌ها و ویژگی‌های زیر را برای بازی جدید معرفی می‌کند:

  • ماموریت روزانه جدید برای بازیکنان «جمهوری» (Republic) و «امپراتوری» (Imperial) در سیاره «مانان» (Manaan)
  • یک عملیات جدید چالش برانگیز برای تیم‌های 8 نفره
  • بهبود سلاح در سیستم Outfitter
  • افشاگری‌های کلیدی در مورد «دارث مالگوس» (Darth Malgus) و ارباب «سیث» (Sith) که به دنبال یادگارهای او بوده است.

بازی Star Wars: The Old Republic هم اکنون روی PC در دسترس علاقه‌مندان و طرفداران آن است و در آینده نزدیک بروزرسانی جدید آن با ویژگی‌های تازه عرضه خواهد شد. منتظر خبرهای بیشتر در این باره باشید و آخرین اخبار ما را دنبال کنید.

شما درباره قطع همکاری کارگردان خلاقیت Star Wars: The Old Republic چه نظری دارید؟ به نظر شما علت این تصمیم بعد از شانزده سال طولانی همکاری مشترک با استودیوی بایوویر چیست؟ چه آینده‌ای را برای این کارگردان خلاق در صنعت بازی سازی متصور هستید؟ برای ما در بخش نظرات از افکار خود در این باره بنویسید.

  • دنباله بازی Star Wars Jedi Fallen Order انحصاری کنسول‌های نسل بعدی
  • نمایش بازی Star Wars Jedi Fallen Order 2 در جشن جنگ ستارگان 2022
  • ساخت بازی جدید Star Wars توسط Quantic Dream

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا