بازی هافناوریکسب و کار

زمان معرفی آیفون 12 اپل و تاریخ به بازار آمدن آن افشا شد

به لطف Jon Prosser، تحلیلگر دنیای تکنولوژی حالا ما از زمان معرفی آیفون 12 اپل و به بازار آمدن آن مطلعیم. البته در کنار این آنها او تاریخ به بازار آمدن آیپد و اپل واچ بعدی را نیز اعلام کرده است. Jon Prosser یکی از افرادی است که پیش‌تر گفته بود که اپل قصد دارد در ماه مارچ از نسخه جدید آیفون SE رونمایی کند.

زمان معرفی آیفون 12 دیرتر از همیشه خواهد بود!

با استناد به آنچه که Jon Prosser در توئیتر خود عنوان کرده است، اپل قصد دارد آیفون 12 و 12 پرو را در رویدادی که در هفته‌ای که 12 اکتبر آغاز می‌شود (از 21 تا 27 مهر) معرفی کند. پیش فروش آیفون 12 از همان روز آغاز خواهد شد و از هفته آینده آن که 19 اکتبر است (28 مهر) در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که فروش آیفون 12 پرو از ماه نوامبر آغاز شود.

Prosser همچنین اعلام کرده است که نسل آینده تبلت اقتصادی آیپد 10.2 و اپل واچ سری 6 در هفته‌ای که از 6 سپتامبر (16 شهریور) آغاز می‌شود، معرفی خواهند شد. او گفته است که اپل مراسم خاصی برای معرفی این دو محصول برگزار نخواهد کرد و تنها آنها را از طریق رسانه‌ها رونمایی خواهد کرد.

پیش از این خبرهای زیادی در خصوص آیفون‌های آینده اپل منتشر شده است. انتظار می‌رود که خانواده جدید کوپرتینویی‌های دارای 4 عضو؛ آیفون 12، آیفون 12 مکس، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس باشد. با این حال، برای کسب اطلاعات موثق‌تر در رابطه با مشخصات و قیمت این محصولات به نظر می‌رسد که باید تا فصل پاییز صبر کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا