فناوری

همکاری سامسونگ با جیمی فلن و سورپرایز جالب مادران به مناسب روز مادر

امسال روز جهانی مادر، یکشنبه 9 می یعنی فردا است. در فاصله چند روز مانده به این روز همکاری سامسونگ با جیمی فلن (مجری برنامه The Tonight Show) سورپرایز جالبی را برای چندین مادر رقم زد. البته این اولین سالی نبود که این همکاری شکل می‌گرفت و سامسونگ سال گذشته نیز با جیمی برنامه مشابهی را اجرا کرده بود.

ماجرای سورپرایز مادرها و همکاری سامسونگ با جیمی فلن

به مناسبت فرا رسیدن روز مادر، امسال جیمی فالن تصمیم گرفت تا به چند نمونه از مادران زحمت کشی که زندگی و اعمال قهرمانانه آنها به نوعی الهام بخش اطرافیانشان بوده، تحت عنوان SuperMom هدایایی دهد. این افراد معمولا توسط یکی از نزدیکانشان مانند دوست، همسر، مادر، فرزند و … به برنامه معرفی می‌شوند.

پس از آن اینستاگرام شبکه NBC با افراد منتخب ارتباط برقرار می‌کند. اما هیچکدام از آنها مطلع نیستند مه قرار است در برنامه The Tonight Show با جیمی فلن گفتگوی تصویری داشته باشند. پس از آن جیمی با توضیح ماجرا به این مادران فوق‌العاده یک پکیج از گلکسی‌های سامسونگ هدیه می‌دهد که شامل Galaxy S21+، Galaxy Tab S7، Galaxy Watch 3 و Galaxy Buds Pro می‌شود. البته این همه ماجرا نیست و در ادامه یک چک به مبلغ 25 هزار دلار هم از سمت سامسونگ به این مادران منتخب هدیه می‌شود که لذت شیرینی این سورپرایز را برای آنها دو چندان می‌کند.  

کانال رسمی برنامه The Tonight Show Starring Jimmy Fallon در یوتیوب 5 ویدئو مربوط به سورپرایز 5 مادر Supermom را در حساب خود منتشر کرده است که دیدن آنها خالی از لطف نیست. در صورت تمایل می‌توانید این ویدئوها را از لینک‌های زیر تماشا کنید.

ویدئوی اول، ویدئوی دوم، ویدئوی سوم، ویدئوی چهارم و ویدئوی پنجم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا