بازی هافناوریکسب و کار

پاورهای مقرون به صرفه Strider Plus Bronze از SilverStone معرفی شدند

اگر به دنبال منابع تغذیه میانی، اقتصادی اما مایل به پیشرفته و البته جدید هستید که خیال شما را تا سالها راحت نمایید، می توان سری به پاورهای جدید SilverStone با نام Strider Plus Bronze هم بزنید.

پاورهای Strider Plus Bronze از شرکت سیلوراستون، در توان های 550 وات، 650 و 750 وات طراحی شده و عمق آنها 140 میلی متر اعلام شده است. یک عدد فن 12 سانتی متری تهویه آنها را عهده دار است. پاورهای Strider Plus Bronze به صورت کاملا ماژولار طراحی شده و مدیریت کابل کشی را برای کاربران ساده کرده است.

این خانواده از تک ریل 12 ولت با کنترل مدار نیمه دیجیتال بهره برده و راندمان خروجی آن نیز از استاندارد 80 Plus Bronze بهره می برد. تک ریل 12 ولت، برای مدل 550 واتی توانی برابر با 42.5 آمپر، 650 واتی با توان 50.8 آمپر و 750 وات را با 59.2 آمپر در حالت بیشینه تغذیه خواهد کرد. پاورهای Strider Plus Bronze دارای PFC فعال بوده و چندین مدار حفاظتی در برابر جریان های اتصال کوتاه، افزایش/کاهش ولتاژ، افزایش/کاهش جریان، دمای بالا و… مواردی از این دست در سامانه های آن تعریف شده است. هر سه مدل دارای هشت قدرت SATA و حداقل سه اتصال دهنده Molex 4 پین هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا