فناوری

گلکسی S22 FE احتمالا آخرین سری از این گوشی است + احتمال عرضه زودهنگام

در جدیدترین گزارش‌ها ادعا شده که سامسونگ احتمالا در سال 2023 در نظر دارد گوشی گلکسی S22 FE را منتشر کند و همچنین در این رابطه گفته شده که این آخرین دستگاه از سری Fan Edition سامسونگ خواهد بود. گزارش‌های منتشر شده اخیر صحبت‌هایی را در این خصوص به میان آورده و به نظر می‌رسد سامسونگ برنامه‌هایی برای عرضه زودهنگام یک گوشی جدید از سری FE دارد.

در حالی که ممکن است گلکسی S22 FE گوشی مورد نظر باشد اما شایعاتی نیز در خصوص از رده خارج شدن کلی این سری به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد گلکسی S22 FE آخرین گوشی از این سری باشد. در همین راستا احتمالا لغو عرضه گلکسی S23 FE نیز در آینده وجود دارد.

در حالی که منابع اطلاعاتی دلایل منطقی در این خصوص ارائه نکرده‌اند، اما شاید منطقی به نظر آید که سامسونگ در نهایت قصد دارد تولید و عرضه سری FE را متوقف کند. به عنوان مثال، این گوشی‌ها معمولاً بیش از 9 ماه پس از گوشی‌های استاندارد اصلی سری گلکسی S عرضه می‌شوند و تفاوت قیمت بسیار کمی نیز با آن‌ها دارند.

گلکسی S22 FE

اکثر خریداران به دلیل منتشر شدن زودتر سری اصلی و تفاوت‌های اندک، خرید گوشی‌های اصلی گلکسی S21 را ترجیح داده‌اند. یکی دیگر از دلایل نیز می‌تواند نزدیکی زمان عرضه و معرفی سری FE به نسل بعدی سری گلکسی S باشد و خریدارن سعی می‌کند اندکی منتظر بمانند تا گوشی‌های اصلی را خریداری کنند.

در هر صورت سری گلکسی FE سامسونگ از لحاظ عرضه و فروش در موقعیت ناپایدارتری از گوشی‌های اصلی بوده و شاید سامسونگ در نهایت تصمیم به لغو کلی این سری بگیرد.

با این حال نمی‌توان هنوز دقیق اعلام کرد که سامسونگ چنین تصمیماتی خواهد گرفت و این اطلاعات منتشر شده از منابع غیررسمی به بیرون درز پیدا کرده، بنابراین می‌توان احتمال نادرست بودن آن‌ها را نیز مطرح کرد اما در چند ماه اخیر و با وجود تاخیر در عرضه گوشی‌های جدید سری FE، می‌توان فهمید که سامسونگ خیلی به آینده این سری محصولات چشم ندوخته است.

  • افشای مشخصات اولیه نوت بوک رده بالای سامسونگ گلکسی بوک 3 اولترا
  • 5 کاری که توقع داریم سامسونگ در سال 2023 انجام دهد
  • گلکسی اس 22 اولترا بهترین گوشی بزرگ سال 2022 شد
  • لیست قیمت روز گوشی های سامسونگ

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا