بازی هافناوریکسب و کار

قسمت دوم Horizon Zero Dawn سطح گرافیکی جدیدی را بر روی PS5 ارائه می‌دهد

یکی از زیباترین انحصاری‌های سونی برای کنسول نسل هشتمی خود یعنی پلی استیشن 4 بدون شک عنوان بسیار زیبای Horizon Zero Dawn بود. این عنوان که توسط استودیو گوریلا گیمز توسعه داده شده توانست نظر کاربران و منتقدین را به خوبی جلب کند و تبدیل به یکی از انحصاری‌های موفق سونی شود. به دلیل همین موفقیت، سونی و گوریلا گیمز احتمالا برای ساخت دومین قسمت از این عنوان زیبا همکاری خواهند کرد. سونی انحصاری‌های بزرگ و جذابی را برای پلی استیشن 5 تدارک دیده است.

The Last of US II از جمله مهم‌ترین آنهاست که تقریبا 40 روز تا زمان انتشار این عنوان باقی مانده است. عنوانی که از لحاظ گرافیکی پیشرفت قابل توجهی داشته و می‌توان گفت بهترین انحصاری سونی از لحاظ گرافیکی برای نسل بعدی بازی‌ها محسوب می‌شود. با اینکه گرافیک بالا نمی‌تواند تعیین کننده یک تجربه خوب از یک بازی باشد، اما قطعا یکی از نقاط قوت مهم محسوب می‌شود که می‌تواند موجب فروش بالای یک بازی شود. با توجه به توانایی گرافیکی بسیار بالای کنسول‌های نسل بعد از جمله پلی استیشن 5، گوریلا گیمز ممکن است دومین قسمت از عنوان Horizon Zero Dawn را با گرافیکی بسیار خیره کننده برای کنسول نسل بعد سونی منتشر کند.

در یک فهرست شغلی بر روی وب سایت این استودیوی قدرتمند هلندی تبلیغ پروژه‌ای جاه طلبانه دیده می‌شود که به استخدام یک هنرمند گرافیست فنی اشاره دارد که برای ساخت یک جهان بسیار گرافیکی در نظر گرفته شده است. ظاهرا گوریلا گیمز دارای 4 تیم اختصاصی برای کار بر روی محیط‌های گرافیکی خیره کننده می‌باشد که چنین موضوعی را در مورد اولین قسمت از عنوان زیبای استودیو برای پلی استیشن 4 نیز شاهد بوده‌ایم. باید صبر کرد و دید که این استودیو چه سوپرایزی را برای طرفداران پلی استیشن 5 تدارک دیده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا