بازی هافناوریکسب و کار

معرفی نمایشگر ROG Swift PG329Q با تکنولوژی Quantum Dot

ایسوس در رویداد Asia ROG خود از صفحه نمایش جدیدی رونمایی کرد که به زودی به بازار عرضه خواهد شد. معرفی نمایشگر ROG Swift PG329Q با شعار جذابی از سوی ایسوس یعنی Super Kill همراه شده که نشان می‌دهد این مانیتور تا چه حد خارق العاده است و می‌تواند برگ برنده گیمرها باشد.

ROG Swift PG329Q به یک پنل با ابعاد 32 اینچی از نوع Fast IPS مجهز شده. حضور این پنل به معنای نرخ نوسازی بسیار سریع 175 هرتزی در کنار زمان پاسخ دهی 1ms Gray To Gray می‌باشد در حالی که دقت رنگ ارائه شده مختص به IPS را نیز شاهد خواهیم بود. البته که ایسوس پشتیبانی از رنگ‌های 10 بیتی را نیز فراهم نموده تا تجربه‌ای کم نظیر را پدید آورد.

معرفی نمایشگر ROG Swift PG329Q

نمایشگر ROG Swift PG329Q
نمایشگر ROG Swift PG329Q

وضوح بسیار عالی 2560 × 1440 به همراه گواهی HDR 600 از سوی VESA و از همه مهم‌تر حضور تکنولوژی Quantum Dot باعث شده تا این نمایشگر جذاب قادر باشد 93 درصد پوشش رنگی DCI P3 و 160 درصد پوشش رنگی sRGB را پشتیبانی کند. مشخصا ایسوس برای این مدل تکنولوژی‌های همگام سازی تصویر یعنی FreeSync و G Sync را نیز در نظر گرفته و البته که Asus ELMB SYNC آنها را همراهی خواهد کرد تا در کنار تکنولوژی‌های نرخ نوسازی تصویر گیمینگ لذت بخشی را برای کاربران فراهم کند.

طراحی بخش پشتی این مدل بسیار چشم نواز بوده و چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب خواهد کرد، همچنین در پشت مانیتور شاهد نورپردازی جذاب RGB هستیم که لوگو ROG را مزین کرده تا کاربران از طریق نرم افزار نورپردازی ایسوس یعنی Aura Sync کنترل کاملی روی این بخش داشته باشند. ASUS ROG Swift PG329Q در فصل چهارم سال 2020 عرضه خواهد شد در حالی که ایسوس هنوز هیچ صحبتی درباره قیمت گذاری آن نکرده است اما از چنین نمایشگری با چنین امکاناتی انتظار قیمت بالایی داریم.

بیشتر بخوانید: گوشی Asus ROG 3 با پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس رسما رونمایی شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا