فناوری

رونمایی از گوشی‌ هوشمند وان پلاس Ace 2 و ایرباد Buds Ace

وان پلاس در آوریل سال گذشته گوشی هوشمند وان پلاس Ace را در چین عرضه کرد. روز گذشته جانشین این گوشی با نام وان پلاس Ace 2 رونمایی شد. وان پلاس در کنار گوشی Ace 2 از ایرباد بی‌سیم جدیدی به نام بادز ایس (Buds Ace) نیز رونمایی کرد.

مشخصات OnePlus Ace 2

وان پلاس Ace 2 از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره می‌برد و سیستم عامل ColorOS 13 مبتنی بر اندروید 13 را به صورت پیش‌فرض اجرا می‌کند. در بیشترین حالت تا 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 ارائه می‌شود، اما خبری از اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی نیست. این دستگاه وزن 204 گرمی دارد و ضخامتش به 8.7 میلی‌متر می‌رسد.

وان پلاس Ace 2 از صفحه‌نمایش 6.74 اینچی AMOLED با وضوح 2772×1240 پیکسل و نرخ نوسازی تطبیقی ​​120 هرتز (40 هرتز تا 120 هرتز) بهره می‌برد. حداکثر روشنایی نمایشگر 1450 نیت می‌باشد و از 1.07 میلیارد رنگ و حالت HDR1 پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، به‌طور 100درصدی پشتیبانی از از گاموت رنگی DCI P3 را نیز ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش توسط Asahi Glass محافظت می‌شود و دارای یک سوراخ پانچ مرکزی برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. یک حسگر اثر انگشت نیز در زیر آن برای احراز هویت وجود دارد.

رونمایی از گوشی‌ هوشمند وان پلاس Ace 2

پنل پشتی Ace 2 مشابه وان پلاس 11 است. این دستگاه از فناوری گلس ابریشمی انحصاری بهره می‌برد و توسط شیشه گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. این دستگاه مجهز به از دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی‌ 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 با لرزشگیر اپتیکال است. این سنسور را یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید (120 درجه) و 2 مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌کنند.

این گوشی هوشمند دارای یک نوار لغزنده هشدار و یک سیستم خنک‌کننده 5177 میلی متر مربعی با هشت کانال برای عملکرد پایدار است. همچنین، دارای 12 آنتن است که پوشش 360 درجه را برای اتصال پایدار و سریع شبکه فراهم می‌کند.

این گوشی هوشمند دارای موتور تثبیت‌کننده فریم بازی HyperBoost 2.0 است تا از نرخ فریم پایدار در طول بازی اطمینان حاصل کند. وان پلاس اعلام کرد که Ace 2 می‌تواند بیش از 100 بازی را با سرعت 120 FPS اجرا کند، اما ما هنوز فهرست کاملی از این بازی‌ها در اختیار نداریم.

انرژی کل پکیج از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. این باتری از با آداپتور 100 واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند که در 25 دقیقه شارژ را از 1٪ به 100٪ می‌رساند. وان پلاس ادعا می کند که عمر مفید باتری سلول پس از 1600 چرخه تخلیه بیش از 80٪ خواهد بود و این امر به کمک تراشه مدیریت انرژی SuperVOOC S محقق می‌شود.

سایر ویژگی‌های برجسته وان پلاس Ace 2 عبارتند از: اتصال IR Blaster، USB-C، NFC و 5G. است دستگاه دارای بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی از دالبی اتموس نیز می‌باشد.

قیمت و دسترسی

وان پلاس Ace 2 در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه می‌شود. این گوشی در بازار جهانی با نام وان‌ پلاس 11R عرضه می‌شود و دارای سه گزینه حافظه 12/256 گیگابایت، 16/512 گیگابایت و 16/512 گیگابایت با قیمت‌های 2799، 3099 و 3499 یوان است. این گوشی برای پیش‌فروش در چین از طریق وب‌سایت رسمی چینی این شرکت آماده است و فروش آن از 13 فوریه آغاز می‌شود.

معرفی وان پلاس Buds Ace

همانطور که در بالا اشاره کردیم، وان پلاس روز گذشته در کنار گوشی Ace 2 از ایرباد بی‌سیم بادز ایس (Buds Ace) نیز رونمایی کرد. معرفی این محصول خبر خوبی برای برای گیمرهای موبایلی محسوب می‌شود. این ایرباد مجهز به درایورهای صوتی 12.4 میلی‌متری با روکش تیتانیوم است.

مشخصات وان پلاس Buds Ace

رونمایی از گوشی‌ هوشمند وان پلاس Ace 2 و ایرباد Buds Ace

وان پلاس Buds Ace با BassWave EQ عرضه می‌شود که به طور هوشمند منبع صدا را تجزیه و تحلیل می‌کند و به صورت پویا برخی از منابع صدای ضعیف با فرکانس پایین را جبران می‌کند. هدفون TWS دارای سه تنظیم صدای پیش‌فرض است: متعادل، واضح و شفاف. اما در صورت تمایل می‌توانید EQ را مطابق میل خود سفارشی کنید. وان پلاس فناوری نویز کنسلینگ فعال (ANC) را نیز به این ایرباد اضافه کرده‌است.

علاوه‌بر‌این، وان پلاس Buds Ace با جلوه‌های صوتی انحصاری PEL Stadium HD برای بازی Peace Elite ارائه می‌شود تا تجربه بهتری از این بازی را ارائه دهد. وان پلاس کاهش تاخیر 47 میلی‌ثانیه‌ای از طریق اتصال بلوتوث 5.3 را به عنوان یکی از ویژگی‌های خوب برای گیمرها تبلیغ می‌کند.

سایر ویژگی‌های مهم وان پلاس Buds Ace عبارتند از: کنترل‌های لمسی و گواهی IP55. هر درایور صوتی دارای یک باتری 41 میلی‌آمپرساعتی است. این در حالی است که جعبه شارژ دارای یک سلول 480 میلی‌آمپرساعتی می‌باشد. وان پلاس تا 7 ساعت پخش موسیقی با کدک AAC، پنجاه درصد صدا، و ANC خاموش را وعده می‌دهد که در صورت اتصال به جعبه شارژ تا 36 ساعت نیز افزایش می‌یابد. در صورت روشن‌بودن ANC، زمان پخش موسیقی به ترتیب به 5 و 27 ساعت کاهش می‌یابد. این ایرباد از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و با 10 دقیقه شارژ تا 5 ساعت پخش موزیک خواهد داشت.

در مورد تماس‌های صوتی، وان پلاس می‌گوید که Buds Ace با کدک AAC، پنجاه درصد صدا و ANC خاموش تا 4 ساعت استقامت ارائه می‌کند. این زمان می‌تواند با اتصال به جعبه شارژ تا 19 ساعت نیز تمدید شود. با فعال‌کردن ANC، تا 3.5 ساعت عمر باتری دارید که در صورت اتصال به جعبه شارژ تا 17 ساعت ارتقا می‌یابد.

قیمت و دسترسی

هدفون وان پلاس Buds Ace TWS در رنگ‌های سفید و مشکی و با قیمت 249 یوان (36 دلار) عرضه می‌شود. فروش از 13 فوریه (22 بهمن‌) در چین آغاز می‌شود، اما می‌توانید از همین حالا نیز است دستگاه را از طریق وب سایت رسمی چینی این شرکت رزرو کنید.

  • گوشی وان پلاس 11 پرو هرگز عرضه نمی‌شود
  • بالاخره نسخه جهانی وان پلاس 11 با قیمتی وسوسه کننده عرضه شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا