بازی هافناوریکسب و کار

نسل جدید پاورهای ROG STRIX از ایسوس، با قیمت مناسب و کارایی بالا

شرکت "ایسوس" چندی پیش سری اول منابع تغذیه خود (سری ROG Thor) را در حالی معرفی کرد که در مدل های High-End، با نمایشگر دیجیتالی و توان های بالا از قیمت گذاری نسبتا بالایی برخوردار بودند. حالا این شرکت تصمیم گرفته است تا نسل جدید پاورهای خود را برای دیگر سیستم ها معرفی کرده و اینک امکان خرید آنها برای تمامی کاربران و گیمرها فراهم شده است.

با نگاهی هرچند سطحی، ویژگی های طراحی ROG را سری جدید پاورهای ROG STRIX خواهیم دید؛ حتی مشخص است که با محصولاتی ساده روبرو نبوده و هرچند که قیمت آنها به نسبت مدل های پیشین کاهش یافته است، اما همچنان قابلیت های کلیدی خود را حفظ کرده اند.

سری جدید پاورهای ROG STRIX با توان های 650 و 750 وات معرفی شده اند. آنها با تکیه بر استاندارد بازدهی 80 Plus Gold، خروجی مناسبی را در اختیار سیستم قرارداده و از حداقل نرخ اتلاف برخوردار هستند. ایسوس تمامی خازن های مورد استفاده را به صورت 100 درصد ژاپنی در نظر گرفته است. بر خلاف سری ROG Thor در مدل های ROG STRIX خبری از نمایشگر و نوار های RGB نبوده و ظاهر پاورها با نشان ROG و سایبر تکست تزئین می شود. البته خوشبختانه باید بگوییم که کابل کشی به صورت 100 درصد ماژولار خواهد بود.

ری جدید پاورهای ROG STRIX

هیت سینک های مورد استفاده در سری ROG STRIX همانند مدل های ROG Thor بوده و در این زمینه تغییری صورت نگرفته است. یک فن 135 میلی متری تهویه پاورها را بر عهده داشته و با استفاده از دو یاتاقان، نویز صوتی پایین و طول عمر بالا را تضمین می کند. مدل ROG STRIX 650W با قیمت 140 یورو و ROG STRIX 750W نیز با قیمت 160 یورو از ماه سپتامبر در بازار خواهند بود.

پاورهای ایسوس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا