بازی هافناوریکسب و کار

کسب تاییدیه FCC توسط گوشی هوشمند Galaxy A51 سامسونگ

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند جدید Galaxy A51 را به عنوان نسل جدید تلفن هوشمند Galaxy A50 معرفی کند. اسمارتفونی که از مشخصات بهبودیافته و طراحی جدید بهره می‌برد. تا به حال شایعات بسیاری درباره Galaxy A51 منتشر شد و حال FCC ایالات متحده پس از گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی اس 10 لایت، به FCC تاییدیه‌ای داده است.

باتوجه به این مرکز صدور تجهیزات مخابراتی ایالات متحده، تلفن هوشمند موردبحث از دوربین چهارگانه L شکل در عقب بهره می‌برد. دوربین سلفی آن همچون روزنه‌ای در روی نمایشگر تعبیه شده و شباهتی به گلکسی نوت 10 دارد. در سایر مشخصات باید به دوربین عقب چهارگانه 48/8/5/5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 10 کیو با رابط کاربری One UI 2.0، پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 9611، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، حافظه رم 6 گیگابایتی و صفحه نمایش 6.4 اینچی اس امولد FHD+ اشاره کرد.

گلکسی A51 در نزدیکی عرضه

اطلاعات بیشتری از این میان رده نسل جدید سامسونگ در دست نیست و پیش بینی می‌شود در آینده نزدیک شاهد رونمایی آن باشیم. البته پیشتر گزارشی منتشر شد که خبر از معرفی گلکسی ای 51 در اواخر ماه دسامبر می‌داد اما احتمالا تا اوایل سال 2020 باید برای معرفی A51 در انتظار باقی ماند. گفته شده گلکسی نوت 10 لایت، اس 10 لایت و گلکسی A71 نیز در همین محدوده زمانی رونمایی و عرضه می‌شوند. انتظار داریم سامسونگ با معرفی نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود، تغییرات قابل توجهی اعمال کرده و دیوایس‌های ارزنده‌ای را ارائه دهد. گفتنیست که گلکسی نوت 10 لایت همان گلکسی A81 است که از قلم اس پن بلوتوث دار بهره می‌برد. جزئیات شایعه وار فراوان است و تنها باید برای کسب اطلاعات حقیقی منتظر ماند. شایان ذکر است که اخیرا سامسونگ گلکسی A70s را به عنوان جدیدترین مدل معرفی کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا