فناوری

استخدام Jon Favreau توسط اپل برای ساخت محتوای هدست واقعیت ترکیبی

طبق گزارش‌ها اپل از کارگردان هالیوودی Jon Favreau خالق مجموعه‌های Mandalorian و Iron man دعوت کرده تا برای ساخت محتوای هدست واقعیت ترکیبی این کمپانی اقدام کند. طبق گزارش نیویورک تایمز، این فیلم‌ساز در حال ساخت محتوای ویدیویی برای هدست اپل است که دایناسورها را از مجموعه Prehistoric Planet اپل تی وی پلاس زنده می‌کند و در هدست واقعیت ترکیبی اپل نمایش خواهد داد.

نیویورک تایمز با تایید گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، بیان کرد که انتظار می‌رود هدست اپل در سال 2023 به بازار راه پیدا کند. ظاهرا طراحی این دیوایس شبیه به یک عینک اسکی است و فعلا مشخص نیست که آیا فردا در کنفرانس توسعه دهندگان اپل (WWDC)، این شرکت قصد دارد اطلاعات بیشتری در این ارائه کند یا خیر.

Jon Favreau قرار است محتوای دایناسوری Prehistoric Planet را به هدست اپل بیاورد

با این حال خبرگزاری‌های آمریکایی می‌گویند که اپل برنامه‌هایی برای رونمایی از ابزار‌های جدید نرم‌افزاری که به توسعه‌دهندگان امکان اضافه کردن قابلیت‌های صوتی و تصویری بیشتری در اپ‌ها را می‌دهد دارد و اگر اینچنین باشد شاید برخی از نرم‌افزار‌های اپل بدون رابط گرافیکی و بصری نیز قابل کار کردن باشند.

Jon Favreau ساخت محتوای هدست اپل

نیویورک تایمز با استناد به گزارش دو نفر که با پروژه Headset اپل آشنایی دارند بیان کرد که چالش‌های مداوم اپل با مشکلات عمر باتری هدست این کمپانی را مجبور کرد تا عرضه این دستگاه را تا سال 2023 عقب بیندازد. این صحبت‌ها به طور کلی با گزارش‌هایی که بلومبرگ در ابتدای سال میلادی منتشر کرد مطابقت دارد و اپل احتمالا عرضه هدست واقعیت ترکیبی خود را به دلیل مشکلات باتری و گرمایی به تعویق انداخته است.

Jon Favreau کارگردان و هنرمند خوش ذوقی است و پیوستن او به اپل برای ساخت محتوای هدست واقعیت ترکیبی شاید برای طرفداران این کمپانی جذاب باشد. اپل همچنان به دنبال جاه‌طلبی و گسترش درآمد خود است.

این کمپانی پس از راه‌اندازی سرویس استریمینگ +Apple TV در 2019، در برخی اخبار عنوان شد که برای ساخت خودرو‌های الکتریک و هوشمند نیز اقدام کرده است! اما بخش استریمینگ اپل به آرامی در حال گسترش است و درآمد اپل تی وی پلاس در سال 2021 نزدیک به 2 تا 3 میلیارد دلار عنوان شده است.

  • بالاخره وزن هدست واقعیت افزوده اپل مشخص شد
  • جانی ایو، هدست اپل مشکلات فراونی خواهد داشت
  • آخرین جزئیات از پروژه هدست واقعیت مجازی اپل – انتظار تا 2023

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا