بازی هافناوریکسب و کار

افشا شدن تصویر رسمی از گلکسی نوت 10 پلاس 5G توسط ورایزن!

دیگر چیزی به هفتم آگوست (16 مرداد) باقی نمانده است و سامسونگ در حال آماده‌سازی مقدمات برای معرفی گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 در رویداد Galaxy Unpacked است. تا امروز اخبار و شایعات زیادی درخصوص نسخه استاندارد گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس منتشر شده بود، اما این اولین باری است که به لطف ایوان بلس و اپراتور آمریکایی ورایزن نسخه 5G این گوشی را مشاهده می‌کنیم.

این پوستر تبلیغاتی نمای جلویی گوشی گلکسی نوت 10 پلاس 5G را در کنار نمای پشتی نسخه استاندارد گوشی نوت 10 را می‌دهد. طراحی این دستگاه تقریباً مشابه نسخه استاندارد گلکسی نوت 10 پلاس است. نمایشگر آن از نوع Infinity-O و حفره‌ای در مرکز آن برای دوربین سلفی تعبیه شده است.

طبق آنچه که از شواهد بر می‌آید این تبلیغ پیش فروش گوشی Galaxy Note10+ 5G را توسط اپراتور ورایزن نشان می‎دهد که کاربران در ازای پیش خرید این دستگاه یک گوشی گلکسی نوت 10 استاندارد را نیز دریافت خواهند کرد، به شرطی که یکی از پیکج‌های نامحدود این اپراتور را انتخاب کرده باشند. البته برای گوشی دوم هم نیاز است که پکیجی جداگانه انتخاب شود.تصویر گلکسی نوت 10 پلاس 5G

طبق آنچه که پیش‌تر از گلکسی نوت 10 پلاس 5G منتشر شده بود این گوشی در نسخه استاندارد دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. از نظر باقی مشخصات این دستگاه احتمالاً به‌طور کامل شبیه به گلکسی نوت 10+ خواهد بود. یعنی دارای یک نمایشگر 6.8 اینچی با رزولوشن QHD+، پردازنده اسنپدراگون 9825 یا اسنپدراگون 855 پلاس (بسته به بازاری که در آن ارائه می‌شود) خواهد بود. انتظار می‌رود که ظرفیت باتری این دستگاه 4300 میلی آمپرساعت باشد و یک شارژر سریع 45 واتی برای آن در نظر گرفته شود. البته سامسونگ هم احتمالاً با پیروی از اپل و شیائومی احتمالاً شارژر کندتر 25 واتی را درون جعبه این دستگاه قرار خواهد داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا